Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall Mode Four 350


Anbefalte innlegg

heisann,har da fått kompisen min sitt MF stack siden han ødela jcm'n min :angry:

anyways, snakka med mange gitarister på skolen og andre steder, og virker som om ingen liker lyden?

jeg syns selv at den er en ganske bra forsterker, kan få høy gain, og mye mye bass.

jeg spiller selv mest bluesrock og rock generelt, så jcm'n passa meg perfekt.

Men syns faktisk at mf'n som ikke er så godt kjent faktisk egner seg ganske bra til det.

Noen som har noen synspunkter på MF ? har ikke akkurat "Marshall Lyden" som alle kjenner, men syns fortsatt den er ganske bra- ^_^

oooog: trur dere jeg ville fått mer ut av den hvis jeg brukte hotplate foran ? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,har da fått kompisen min sitt MF stack siden han ødela jcm'n min :angry:

anyways, snakka med mange gitarister på skolen og andre steder, og virker som om ingen liker lyden?

jeg syns selv at den er en ganske bra forsterker, kan få høy gain, og mye mye bass.

jeg spiller selv mest bluesrock og rock generelt, så jcm'n passa meg perfekt.

Men syns faktisk at mf'n som ikke er så godt kjent faktisk egner seg ganske bra til det.

Noen som har noen synspunkter på MF ? har ikke akkurat "Marshall Lyden" som alle kjenner, men syns fortsatt den er ganske bra- ^_^

oooog: trur dere jeg ville fått mer ut av den hvis jeg brukte hotplate foran ? :rolleyes:

Har prøvd den litt, men likte den ikke så veldig godt nei. Synes ikke den låt spesielt bra i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,har da fått kompisen min sitt MF stack siden han ødela jcm'n min :angry:

anyways, snakka med mange gitarister på skolen og andre steder, og virker som om ingen liker lyden?

jeg syns selv at den er en ganske bra forsterker, kan få høy gain, og mye mye bass.

jeg spiller selv mest bluesrock og rock generelt, så jcm'n passa meg perfekt.

Men syns faktisk at mf'n som ikke er så godt kjent faktisk egner seg ganske bra til det.

Noen som har noen synspunkter på MF ? har ikke akkurat "Marshall Lyden" som alle kjenner, men syns fortsatt den er ganske bra- ^_^

oooog: trur dere jeg ville fått mer ut av den hvis jeg brukte hotplate foran ? :rolleyes:

MF'en er nok ikke så vel ansett pga. at det er en hybrid-amp. Vil tro at den kan være veldig grei til high-gain, men... Jeg ville fått kompisen til å betale rep på jcm'en... Den har også høyere verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg sa i en annen tråd.

alt for mye alkohol+øvingsrom+slegge+kompis som er sint på meg+amp= DØD!

jeg var oppe i huset, han var i øvingsrommet, og vi hadde krangla.

så kom jeg ned dagen etter, han sov PÅ les paulen min+line6 pod xt live.

og jcm'n var totalt trasha. jeg mener. selve brettet inni, det var knekt, alt var bare knust og faen. :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg sa i en annen tråd.

alt for mye alkohol+øvingsrom+slegge+kompis som er sint på meg+amp= DØD!

jeg var oppe i huset, han var i øvingsrommet, og vi hadde krangla.

så kom jeg ned dagen etter, han sov PÅ les paulen min+line6 pod xt live.

og jcm'n var totalt trasha. jeg mener. selve brettet inni, det var knekt, alt var bare knust og faen. :(:(

Ehhh... bytte ut kompis først?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel. jeg hadde vært drittsekk da.

eller. fylla har skylda er det vell noe som heter.

dama hans og jeg. hadde vell en liten episode en sen kveld.

Noe jeg mener ikke kan tilgis, og om det var å knuse jcm'n som var hevnen syns jeg egentlig den er mild.

jeg hadde nermere drept kompisen min hadde han gjort det samma.

kjent han siden barnehagen, så vi har tilgitt hverandre igjen, men men.

han kunne heller trasha et eller annet. brent pc'n min eller noe.. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel. jeg hadde vært drittsekk da.

eller. fylla har skylda er det vell noe som heter.

dama hans og jeg. hadde vell en liten episode en sen kveld.

Noe jeg mener ikke kan tilgis, og om det var å knuse jcm'n som var hevnen syns jeg egentlig den er mild.

jeg hadde nermere drept kompisen min hadde han gjort det samma.

kjent han siden barnehagen, så vi har tilgitt hverandre igjen, men men.

han kunne heller trasha et eller annet. brent pc'n min eller noe.. <_<

veit forresten at det egentlig er meg som er drittsekk, så tilbake til topic:

hadde hotplate gitt meg noe bedre lyd på MF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel. jeg hadde vært drittsekk da.

eller. fylla har skylda er det vell noe som heter.

dama hans og jeg. hadde vell en liten episode en sen kveld.

Noe jeg mener ikke kan tilgis, og om det var å knuse jcm'n som var hevnen syns jeg egentlig den er mild.

jeg hadde nermere drept kompisen min hadde han gjort det samma.

kjent han siden barnehagen, så vi har tilgitt hverandre igjen, men men.

han kunne heller trasha et eller annet. brent pc'n min eller noe.. <_<

Dama var da tydeligvis lite å samle på, hvis hun gjør sånt mot den hun er sammen med, selv om du også gjorde noe som er utilgivelig mot din kompis. Jeg vil foreslå å drikke mindre, og fokusere mer på musikk! ^_^

Edit: Hotplate'en kjører rørene hardere på mindre volum. Dvs. at den vrenger tidligere. I og med at dette er en hybrid, vet jeg ikke hvor mye det vil utgjøre.

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan få høy gain, og mye mye bass.

Ikke akkurat et symptom på god lyd i mine ører. Det vanligste rådet fra viderekomne til nybegynnere synes å være "skru ned gain, skru ned bassen". Ikke det at jeg er noen viderekommen gitarist da, men gitarlyd vil jeg skryte på meg at jeg kan litt om ihvertfall. :P

Ang. HotPlate:

Du må ikke finne på å kjøre HotPlate på en forsterker som har transistor-sluttrinn (som din MF har). Det har NULL hensikt, og du står i tilegg i fare for å ødelegge noe.

Endret av GummiTZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.