Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noice gate


Troll

Anbefalte innlegg

Jeg har nå litt erfaring med både Boss NS-2 og ISP Decimator, har hatt begge en måneds tid. Må først si at begge er bra! De gjør jobben, hvis de kobles riktig. Med NS-2 synes jeg det funker best med vreng pedaler i effektsløyfa fra NS-2 pedalen, som Alternativ 1 til Necrotoucher over her... ISP'en står helt sist hos meg, dvs. rett før amp.

Som sagt, begge gjør jobben, men et lite minus med NS-2 er at den av og til har et veldig merkbart variabelt volum, opp og ned liksom, og i større grad med vanskelige og ekstra støyete pedaler. Har en Danelectro Fab Metal, og da blir det mye volumendring fra NS-2, men null støy!

Men jeg bruker begge, en på hvert brett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså de som starter på "I" :P

Decimatoren er jo ikke så uvanlig på bruktmarkedet til 6-700.

Helt riktig! :P

Har ikke prøvd den nyeste pedalen dems enda, G-string, men har lyst til det... Den går både i effekt-sløyfa, og inn foran ampen. Skal visstnok være veldig mye det samme som rack-versjonen! Koster jo litt flesk også da, bortimot 2000 ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omgivelsene har en del å si.

Jeg har en lampe på rommet som får forsterkeren til å brumme når den er på. Og det via stikkontaktene. TV'en gjør det samme. Lager brummelyder i forsterkeren.

Følsomme pickups støye også. Har ikke rør en del å si for støy i rørforsterkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.