Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker band i Asker


Konnis

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er en 15 år gammel (fylte 15 i går, faktisk) gutt, bosatt i Asker. Jeg har spilt akustisk gitar aktivt i halvannet år, og el-gitar aktivt i et år. Jeg spiller hovedsaklig ting rundt rock-sjangeren, men nå for tiden går det mye i Metallica. Synes selv at jeg mestrer fjøla relativt godt til å ha spilt i et år, og andre gitarister nær meg mener det samme (vi snakker da om klassekamerater som har spilt i fire år osv :P) Rytmedelen på mye/det meste av Metallica går greit, men soloene er litt verre. Selv om enkelte går rimelig brukanes der og. Men det meste handler om øving!

Tja. Band jeg liker? Metallica, Zeppelin, Hendrix, Pearl Jam, Guns n' Roses, Velvet Revolver, Brand New, Black Sabbath, AC/DC, Audioslave, Rage Against The Machine, Muse, Porcupine Tree, Wolfmother, et lite utvalg. Som sagt har jeg en Metallica-periode nå. Angående utstyr har jeg en Epiphone Les Paul Standard som duger, og en Cube 20X som kanskje blir litt lite i bandsammenheng. Har også en vanlig Crybaby, men den brukes lite. Forsterkeren kan jo byttes ut hvis jeg trenger noe kraftigere. :P

Poenget mitt er at jeg for øyeblikket ikke har noe band å spille i. Jeg er interessert i å helst etablere et nytt band, ettersom det kanskje er litt problematisk å hoppe inn i et band som allerede har sterke bånd knyttet til hverandre. Så hvis du er rundt 15 år, bor i Asker, spiller et instrument (gitar, bass, trommer, vokal), ta kontakt!

Og selvfølgelig er jeg interessert i å skrive eget materiale etterhvert.

hakons93(krøllalfa)gmail(dot)com

PS: Kan hende jeg har en trommis på hånda.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som er interesserte? Jeg burde kanskje presisere alderen litt mer. Helst 15 år. Vet ikke hvor bekvem jeg ville følt meg i et band med 18-åringer, og jeg vet ikke hvor kult det bandet ville synes det hadde vært med en femtenåring i bandet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er en 15 år gammel gitarist i Røyken som også er uten band for øyeblikket.

Jeg er også inne i en Metallica periode nå, og føler jeg kan spille ganske ålreit. Rytme-delene går fint og en del soloer også. Liker også å improvisere litt.

Hører også på Megadeth, Zeppelin, Hendrix, Sabbath, AC/DC, Dio, Iron Maiden, Judas Priest, Motorhead, og også litt GN'R, Dream Theater, Thin lizzy, Scorpions og System of a Down. Men som sagt, går det mest i Metallica når jeg spiller gitar. :blink:

Hadde vært kult å møtes, ettersom det går fint ann å ta toget til Asker herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.