Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste konsert


epiphone_custom

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet ikke helt... har liksom bare vært på Paul Simon-konsert, Springsteen-konsert og diverse halvslappe greier hittil + en KONGELIG pink floyd tribute-konsert... men Bigbang-konserten 3. april blir sikkert artig. Skal på matinekonserten.

I tillegg blir det G3-konsert, Pixies-konsert, Yes-konsert og Paul McCartney-konsert innen rimelig nær fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Symphony X, Oktober i fjor, Pratteln (Sveits).

Beste føkkings liveband NOENSINNE - Russel Allen er uslåelig både som vokalist, frontmann og entertainer, og Michael Romeo er en gud på gitar, og spilte selv sine mest sinnsyke soloer med lukkede øyne! De spilte alle mine favoritter, og ikke nok med det; de avsluttet med HELE "The Odyssey". Jeg gråt praktisk talt av glede etter at showet var over.

2. Dream Theater, Februar i år, Winterthur (Sveits).

Tre og en halv time med alle mine yndlingssanger, og bandet har aldri vært i bedre form! Petrucci spilte alle soloene feilfritt, og LaBrie var PERFEKT. Ikke én sur note, og dugelig med kraft i stemmen. Inntar en svært høy annenplass, siden Symphony X bare er helt uslåelige som liveband. Musikkmessig blir det antagelig uavgjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Symphony X, Oktober i fjor, Pratteln (Sveits).

Beste føkkings liveband NOENSINNE - Russel Allen er uslåelig både som vokalist, frontmann og entertainer, og Michael Romeo er en gud på gitar, og spilte selv sine mest sinnsyke soloer med lukkede øyne! De spilte alle mine favoritter, og ikke nok med det; de avsluttet med HELE "The Odyssey". Jeg gråt praktisk talt av glede etter at showet var over.

Kan jeg tenke meg. Har sinnsjukt lyst til å se de live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.