Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny wah


Martin.H

Anbefalte innlegg

Heisann!

Etter Crybaby'n min brøt sammen har jeg bestemt meg for å kjøpe ny. Har lyst til prøve en annen av to grunner, jeg syntes ikke crybaby var noe særlig til heavy vreng og den ble fort ødelagt.

Har snust litt på Vox V847A, men vet ikke om den er noe særlig mye bedre til heavy vreng den heller. Hva er egentlig å anbefale av wah som egner seg til metal? Har sett på Crybaby Zakk Wylde og lurer på hvordan den er. Den ser i hvert fall robust ut og jeg synes wah-lyden til Wylde er bra. Skal til Tyskland neste uke, og der koster denne rundt 1000,- noe som egentlig er litt mer enn jeg vil betale, men hvis den er skikkelig, går jeg for den.

Helst ikke svar "spar til en RMC eller Fulltone". Jeg har ikke råd til så dyre pedaler og trenger en wah så fort som mulig, så har ikke tid til å vente på et bra brukt-tilbud.

Noen idéer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få min for 1000,- + frakt?

CryBaby 535Q som lar deg skru til du ser mannen med ljåen, og gjør lett både funk og high-gain... :)

Go for it! Jeg har Dime wahen, som er nesten samme greia. Vet egentlig ikke om det er noe annet enn camo-looken som er forskjellen :P Den låter kanon!

Zakk-pedalene er litt humbug. Overdriven er nesten klin lik en Boss Super Overdrive til 400 spenn, og wahen er vel så godt som det samme som en Hendrix wah.

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.