Web Analytics
Jump to content

Gratis midi-pluggins

stene92
 Share

Recommended Posts

Heihei..

Jeg har begynt på ett prosjekt der jeg trenger en del softsynther og andre effekter osv..

Men jeg går på skole og stort sett alle pengene mine går til nye strenger og gitarutstyr og diverse ting.

Alle gittarister vet at dette koster penger! Så derfor! Noen som vet om noe bra gratis man kan laste ned?

Det finnes generelt massevis av gratis plugins man kan laste ned fra nettet, men spørsmålet er hvilket format du trenger de på? Rtas-, vst- eller au-format? Forskjellige opptaksprogrammer bruker forskjellige plugins, men hvis du vet hva du skal ha så fungerer et google-søk etter "free <vst/au/rtas> plugins" veldig bra...

Det finnes generelt massevis av gratis plugins man kan laste ned fra nettet, men spørsmålet er hvilket format du trenger de på? Rtas-, vst- eller au-format? Forskjellige opptaksprogrammer bruker forskjellige plugins, men hvis du vet hva du skal ha så fungerer et google-søk etter "free <vst/au/rtas> plugins" veldig bra...

det er vst plugins jeg trenger..

Har lastet ned noen triggerprogram til cubase.. de heter "Drumatic","Drumtrig" og "Drumagogdemo".

Nooen som kan fortelle hvordan jeg skal bruke dem? har tenkt å trigge om et skarptrommespor så jeg får litt deiligere lyd i skarpa.. hvordan gjør jeg?