Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall JCM800 2204 bakplate


Aphelion

Anbefalte innlegg

Jepps. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt, kjapt? Hucker kommer på besøk for å mekke effektloop på ampen min om snaut to uker, og jeg kom akkurat på at det hadde vært kjekt å holde den originale bakplata intakt ;)

EDIT: Sendte mail til Ceriatone og spurte hvor kjapt de kan få en slik hit, men tar gjerne imot andre forslag :)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt, kjapt? Hucker kommer på besøk for å mekke effektloop på ampen min om snaut to uker, og jeg kom akkurat på at det hadde vært kjekt å holde den originale bakplata intakt ;)

EDIT: Sendte mail til Ceriatone og spurte hvor kjapt de kan få en slik hit, men tar gjerne imot andre forslag :)

Plate/sveiseverksted har somregel noe de kan lage av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det farlig om den er i metall mtp strømfare elns?

Viss ikke, så kan det jo hende at enhver sveiser greier å kutte i en tynn metallplate på 10 minutter bare du oppgir målene.

hmm. Min Fireball har bakplate av tre, og den ser ut til at jeg kunne greid å sage en slik en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er da ikke værre enn å ta kontakt med ett mekanisk verksted nedi byen her Thor.

skru av den gamle bakplata, ta den med. og si. "jeg må ha en slik".

så det bare å gå til innkjøp av bor. lett som en plett. og nokså rimelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.