Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Raskhet.....


Kramer

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har også lest at Vai spilte 21 toner pr. sek under "The Riddle".

Jeg stiller meg dog litt tvilsom til disse målingene, men jeg er overbevist om at noe særlig over 21 toner pr. sek må sies å være fysisk umulig. Uansett om det er snakk om tapping, sweeping eller alt. picking..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv jeg klarer det med den teknikken jeg nevnte tidligere. Hallo i luken? Er det slik at alt dere ikke klarer er umulig? Hvor umulig er det å hoppe 2, 45 m i høyde?

Som sagt, jeg kjenner mange som klarer det med letthet, jeg klarer det selv.

Det er ikke så vanskelig, bare se her: http://www.dannyjoecarter.com/moody.MOV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en som hater Shred, så virker du svært opptatt av det. :wink:  Det er jo bare å nevne Malmsteen eller Angelo, så er Nilsefix der. Hvorfor ignorerer du bare ikke disse trådene?

Fordi det irriterer meg så GRENSELØST at de er kjent for den bullshiten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det irriterer meg så GRENSELØST at de er kjent for den bullshiten

Jaja, men trenger du på død og liv la det gå ut over oss hele tiden? Vi vet jo alle hva du synes om det, hvorfor ikke bare ignorere det?

Det at du alltid hisser deg opp over slike ting får ikke deg til å fremstå som en intelligent samtalepartner akkurat. Det er bare et råd, det er opp til deg å følge det eller å drite i det. Jeg tror jeg snakker på vegne av de fleste på forumet når jeg sier at det begynner å bli litt vel mye av det samme.

Kjenner jeg moderatorene rett, så blir vel denne tråden stengt ganske snart. Men jeg har ihvertfall sagt det jeg mener om saken, dere andre får mene det dere vil mene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asså , jeg driter jo litt i om du syntes jeg er en smart kar å snakke med :P jeg irriterer meg over at talentløse musikere er kjent . selvom de bare er kjent for å spille fort ..

Syntes folk må fortjene å komme seg noe sted i bransjen når bransjen er så sinnsykt fullstappa som den er .. Hadde det fortsatt vært 80-tallet hadde jeg sannsynligvis ikke tatt så tungt på det ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.