Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Volbeat spiller på rockefeller i Oslo og i Drammen et sted i desember


Freedo

Anbefalte innlegg

Hei. Volbeat spiller på Rockefeller i oslo og i drammen et sted i desember, men det er 18-årsgrense. Jeg er 17 1/2 og lurer på om det blir vanskelig å komme inn. Lurer på om de skal ha legitimasjon av alle de som kommer.. Noen som har nogenlunde peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Volbeat spiller på Rockefeller i oslo og i drammen et sted i desember, men det er 18-årsgrense. Jeg er 17 1/2 og lurer på om det blir vanskelig å komme inn. Lurer på om de skal ha legitimasjon av alle de som kommer.. Noen som har nogenlunde peiling?

Når jeg skulle på PG som var 20 så styra jeg jævelig med å snakke med ledelsen på smuget for og spørre om jeg fikk komme inn. De sa jeg fikk komme inn, men da ingen alkohol.

Da jeg kom blei jeg ikke spurt om å vise leg eller biletter=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så gammel at jeg snart er klar for honnørrabatt, men har stått i køa på Rockefeller og sett folk må vise leg. De er nøye, slik jeg har opplevd det, det henger sammen med at de kan miste sjenkebevillingen sin.

Hva du enn gjør, ikke forsøk deg med noe falske ID- kort eller lånt bevis, det svir mye mer enn det det er verdt her i Norge hvis du blir tatt.

Synes det er dumt at det er 18- årsgrense på så mange konserter. Men de skal vel tjene penger på ølsalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en sjangse for at du kommer inn, men jeg ville ikke satset billettpengene, eller reisen for den del(hvis du må det). Men uansett, Volbeat har vel vært innom Norge et par ganger i løpet av de to siste åra og kommer sikkert til å komme igjen, i tilfelle du velger å stå over....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var på Rockefeller skjekka de alle som kunne være under 18 om leg. Så hvis du ser ut som du er 17 1/2 så ville jeg ikke tatt sjansen. Om du derimot ser ut som du nærmer deg 30 så er det jo lov å prøve, men jeg hadde ikke satset så mye penger på det.

Har du skjekket hvordan det er hvis du har med foresatte? Vil du virkelig se Volbeat da så er jo det kanskje en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undersøkte det med "foresatte" for ganske nøyaktig for tre år siden, siden sønnen min på 17 gjerne ville se Kamelot. Men det var blankt nei, ikke aktuelt i det hele tatt, beklageligvis. Nå har jo luringen fått med seg to Kamelot- konserter etter den tid, uten at jeg har fått rotet meg avgårde, så det går som regel greit å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rockefeller er veldig strenge har jeg inntrykk av. Når jeg og ei veninne skulle på Motorpsycho i fjor ble begge spørt om legg. Jeg var da 18(nesten 19) og hu var 22.

Slik jeg har fortstått det så hadde RF verge-ordning før, noe som mange andre utesteder i norge har, men det funket ikke i praksis, så de måtte gi den opp før de mistet skjenkebevilgningen.

Det er kjipt å være under 18 når du vil på konsert, men du kommer til å være glad for det når du faktisk blir 18 ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.