Web Analytics
Jump to content

??

Rudolf
 Share

Recommended Posts

Hvorvidt Ibanez er en god gitar, er et veldig relativt spørsmål, spør du meg, vil jeg si at du burde holde deg unna, mens Euphor mener at dette er veldig gode gitarer, smaken er som baken. Men hvis du vil ha en gitar du er førnøyd med, er det bare å stikke innom nærmeste sjappe og begynne å prøvespille

smaken er som baken: delt og full av dritt :) Jeg ville også kjøpt det meste Ibanez har, men det er fordi jeg har en skjev Overland-gitar fra før da! (verdi: 0-250 kroner?). Kompis av meg kjøpte en gang en RG-570 fra TV2 tekst-TV for 2000 spenn.... Husker han ble glad som en unge da han fant den annonsen.

Japan-produserte ibanez gitarer er av meget høy kvalitet. Mange sammenlikner dem med gibson (!!) kvalitetsmessig. Jeg tror det er å ta litt hardt i, men det er absolutt bra gitarer!

Jeg har bare erfaring med RG-serien. Så vidt jeg kan huske er 5xx serien og opp, i tillegg til noen i 4xx serien, japanske. Min 450 er japansk.

Det eneste negative jeg har å si om den er at pickupene ikke er så mye å skryte av, men pickuper er jo i meget høy grad en smaks-sak.