Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Duncan ´59 i Les Paul


Roger Wilco

Anbefalte innlegg

Har bare hørt bra ting om Classicene og har likt alle jeg har prøvd. Definitivt kule gitarer. Nå om dagen er jo Standarden hulet ut, eller "weight relieved" som de kaller det. Jeg velger å kalle den en sveitserost. Har prøvd et par av dem, men det føltes rett og slett ikke riktig for meg. Nå er jo vi gitarister stort sett vanedyr som liker det sånn som det alltid har vært, og ethvert forsøk på forandring mottas med ramaskrik. Vi får se hvor lenge det varer før Gibson går tilbake til det gamle og vel prøvede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn liker jeg Les Paul som ikke er Custom best med åpne humbuckere. Teit at LP Classic er discontinued nå, den er virkelig lekker :(

Det syns jeg også, så lenge de har hvit ramme rundt humbuckeren. Jeg kan ikke se for meg min epi LP custom med svarte humbuckere + gold hardware og svart ramme rundt humbuckere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit at LP Classic er discontinued nå, den er virkelig lekker :(
Har bare hørt bra ting om Classicene og har likt alle jeg har prøvd. Definitivt kule gitarer.

+1234567891011121314151617181920

Gibson Les Paul Classic er rett og slett verdens feteste gitar, nest etter Les Paul Custom :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg også, så lenge de har hvit ramme rundt humbuckeren. Jeg kan ikke se for meg min epi LP custom med svarte humbuckere + gold hardware og svart ramme rundt humbuckere.

Tja, tok av coverne på Edwardsen for å skifte til noen MED skruehull nå, men det ene nye jeg hadde kjøpt passa ikke. Så nå er den uten covers, og faktisk sebrapickuper. Ser overraskende nice ut!

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herren har god smak i gitarer! det må det være lov å si. Men du har plekterbrett på din? Det ser sånn ut på avataren din.

Avataren er en annen gitar.

Men min har plekterbrett ja. Satte på det etter jeg kjøpte den sden jeg synes den kler det bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.