Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bestille strenger fra nettet?


Troll

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å kjøpe på ebay og betaler rundt 300,- inkl frakt og alt, pakken blir merket som gave. På ti sett sparer man da drøyt 200kr ifht strenger.no et al. Jeg foretrekker D'Addario EXL110 og EJ22, prisene vil sikkert variere veldig for andre merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjeh, prisene der er jo bare bullshit i forhold til hva man får til på ebay.

Finner det uansett mye enklere enn å bestille på f.eks fleabay og/ eller andre utenlandske nettsteder. Det er uansett ikke mange tierne å spare på det, og i tillegg er leveransen betydelig raskere. I tillegg støtter man norske leverandører som heller ikke er så dumt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange tierne, nei? Per sett? 80 vs. 30 er ganske mye, spør du meg. Trenger du strengene fort når du bestiller, bør du planlegge bedre :P

Har alltid brukt XL fra D'addario som koster 45 pr. sett på alle de nevnte norske nettstedene. Heldigvis svetter jeg lite på hendene også, så jeg slipper å skifte til hver jobb. Og da blir det ikke mange kronene å spare på det i året. Jeg overlever :)

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer an på verdien de skriver på pakken. egentlig er det inkl frakt. så pass på..

Nei, dette stemmer ikke. Det er nok forvirring rundt dette om det ikke skal spres desinformasjon fra uvitende (no offense).

Forsendelser fra utlandet er bare momspliktig om VAREN(E)S verdi overstiger 200 kroner. Om de gjør det, beregnes det moms av totalbeløpet (altså varens verdi pluss frakt). Om varen(e)s verdi er under 200 kroner, kan frakten koste 4 millioner uten at man må betale moms på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette stemmer ikke. Det er nok forvirring rundt dette om det ikke skal spres desinformasjon fra uvitende (no offense).

Forsendelser fra utlandet er bare momspliktig om VAREN(E)S verdi overstiger 200 kroner. Om de gjør det, beregnes det moms av totalbeløpet (altså varens verdi pluss frakt). Om varen(e)s verdi er under 200 kroner, kan frakten koste 4 millioner uten at man må betale moms på det.

ja men det oppklarer mye. takk og takk.

Endret av Wylde Thing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.