Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Har lyst på banjo


Busted Bicycle

Anbefalte innlegg

Har solgt en gitar, og pengene bør nesten brukes opp på nye instrumenter før de forsvinner. Har lenge hatt lyst på en banjo.

Nå kan jeg ikke spille banjo, men å kjøpe 6-strenger blir uaktuelt. Det jeg egentlig lurer mest på er om jeg skal punge ut ganske mye for et instrument her i Norge, eller om jeg skal ta sjansen på å bestille noe fra utlandet til under halve prisen og kanskje få råd til en gitar eller to i tillegg. En banjo er jo en litt skjør greie, og jeg får ikke prøvd den først hvis jeg handler på nett, men bare det er en banjo skal jeg som nybegynner være foreløpig tilfreds. Og da er det kanskje verdt et forsøk.

Noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei.

Eg har en you tube venn som kaller seg zummem, og han er god på Banjo.

Navnet hans er Gary Lee Gimble, og han ønsker seg gjerne kontakt med personer i Norge,

og kanskje han kunne ordne tin til deg i USA. Gary spelte Banjo i det amerikanske forsvaret i sin tid

men gikk seinare over til Steelgitar. Kanskje det blir fleire Steelgitarister etter å ha lyttet å sett på denne karen,

han er alle tiders å prate med og ikkje minst veldig god humor.

Her er linken på you tube ! :)

http://www.youtube.com/user/ZumEmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.