Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt band er punk-band, og kommer til å forbli det...


Deryck

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke høre gjennom en hel pønkplate, sjangeren er for ensformig. Men klabert finnes det unntak. Gutta i NOFX er innom veldig mange sjangre, og spiller en del musikk jeg synes er kul. Dessuten er de de klart morsomste musikerne du finner, jeg tviler på at noen ikke-punkere ville kalle låtene sine Please Stop Fucking My Mom, Always Hate Hippies, Kill The Rock Stars, You Put My Chocolate In Your Peanut Butter og Puke On Cops?

men mann, punk er kjedelig å spille. du blir lei etter et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke høre gjennom en hel pønkplate' date=' sjangeren er for ensformig. Men klabert finnes det unntak. Gutta i NOFX er innom veldig mange sjangre, og spiller en del musikk jeg synes er kul. Dessuten er de de klart morsomste musikerne du finner, jeg tviler på at noen ikke-punkere ville kalle låtene sine Please Stop Fucking My Mom, Always Hate Hippies, Kill The Rock Stars, You Put My Chocolate In Your Peanut Butter og Puke On Cops?

men mann, punk er kjedelig å spille. du blir lei etter et år.[/quote']

Hvis jeg ikke er lei av det etter å ha hørt på det i snart 7 år, hører enda på de samme platene.... Da går jeg ikke lei av og spille det....

Men er enig i at etterhvert som jeg blir bedre å spille, da vil jeg nok lære meg litt andre ting også.... Sånn som Metallica, de lager utrolig fet musikk, kommer nok til å lære noen sanger av Metallica, men ikke spille de i band....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Deg er en ting Deryck.. Det er forhåpentligvis folk som skal høre på det dubandet ditt spiler også :roll:

Ja, og jeg vil ikke skaffe fans etter ønsker fra folk, jeg vil at folk skal høre på bandet mitt fordi de liker akkurat den musikken... Selv om det blir litt variasjon, så blir det fortsatt ikke sånn at jeg spør publikum:

"Hva slags musikk liker dere?"

Publikum svarer:

"Vi liker bare danseband og trønderrock!"

Så går jeg hjem og skriver dansebandlåter..... Sånn blir det nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man vil holde seg innenfor kun en sjanger, greit nok, men personlig så mener jeg det er viktigst å alltid prøve å utforske nye ting. Musikk er så mye forskjellig, og jeg kunne aldri holdt meg til bare en type musikk, jeg vil prøve alt.

Når det gjelder pønk, så kan jeg ikke akkurat si jeg er en fan av den musikk-sjangeren. Jeg har hørt noen eldre pønk-band som hørtes helt okay ut, men de nyere greiene er for det meste helt for jævlig i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.