Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fersk låt!


Knutern

Anbefalte innlegg

Ferskt opptak, ikkje noko miksing enda. Er også ein drøss av plassar der det ikkje er tight nok, f.eks på 2:50. Bruker Line6 Toneport UX1, M-Audio KeyRig49, Sequel og GearBox. Tittel, samt inspirasjon, hentet frå Hvitravn. Bilda er random. Kva synst dykk?

Endret av Knutern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen! Då er eg tilbake frå potetferien og vart skikkelig overraska over all feedbacken! :blink: Takker!

Slett ikke verst dette. Likte veldig godt den pasasjen fra 0,46 til ca 0,50.

Om jeg skal sette fingeren på noe, så synes jeg sologitaren blir litt for dominerende i partiet rett etter at kompet kommer inn.

Hei! I den passasjen brukte eg ein diminished skala som inneheld kun inneheld småe tersar, trur eg. Angåande fra 1:53 og utover så har eg høyrd dette partiet på forskjellige lydanlegg og pc'ar, og har fått veldig forskjellig oppleving. Eg synst sologitaren blei mest dominerande då eg høyrde på laptoppar. Generellt synst eg det blei for mykje bass og guffe, men eg har ikkje orka å gjort noko med lydnivåa enda.

Kjempe bra dette ja, behagelig musikk ,men jeg er også enig i at soloen blir litt dominerende i forhold til kompet og kunne gjerne vert tonet ned litt.

Men en nydelig melodi er det uannsett, ser frem til fortsettelsen wink.gif

Om det blir noko fortsettelse av nøyaktig dette temaet veit eg ikkje, men eg kjem til å fortsette med dette framover. Har laga ein drøss med songar på Guitar Pro som eg må få gjort om på Sequel ^_^

Bra dette! smile.gif Litt uenig med de andre her, synes ikke soloen blir for dominerende. Ihvertfall ikke i det headsettet jeg bruker! biggrin.gif

Tusen takk! :lol:

Omg dødsrått! Hva heter leadsynthen du bruker? Hva slags gitar/pickups? Hvor i landet holder du til?

Takk! Lead synthen er ein overraskande feit synth som gjeng etter navnet "Finest Lead" som er standardvare på softwareprogrammet Sequel. Sequel er hovudsakleg brukt til alt anna enn denne stilarten, så eg vart glad då eg fant den synthen :wub: Gitaren er ein Ibanez RG1527 Prestige (6-strenger utgåva, huskar ikkje koden nøyaktig) Standard Ibanez V7/v8 (?) pickups brukt. For øyeblikket gjeng eg på skule nært Trondheim, saman med Groet ^_^

Fin film-musikk syns jeg tongue.gif

Høres litt dramatisk ut på en måte. Men når gitaren startet å spille riff, så hørte jeg nesten ikke gitaren sad.gif

Ellers jævlig tøft. Litt Dream Theater-aktig noen steder.

Takk! Intens dramatikk og djupt begravde følelsar er det eg vil få fram, så eg set pris på denne tilbakemeldinga! På forskjellige andre forum har eg fått tilbakemelding om at det liknar både på Final Fantasy og Zelda :lol: Som sagt over, lydnivåa er ubalansert og ingenting har gått i miksen. Eg klarar absolutt ikkje å samanlikne dette med DT, men eg vart frykteleg glad over at du synst det! :lol: Tusen takk!

Der var den ja! overhode ikke min kopp té, men satans tøft læll! alt av melodier, riff, akkordskifte er veldig smakfult, jeg kan til og med takle synthen! hehe tongue.gif

Hei Petter! Setter pris på tilbakemeldinga ^_^ Eg er redd for at det blir meir music-making i den lille hybelen vår! :lol:

synest det var en rååfet sang jeg smile.gif

Har veldi lyst å lage noe sjøl..

Men har ikke noe å spille inn med...

og jeg skal snart kansje kjøpe Peavey 6505 head .. så da går penga til det smile.gif

men hva trenger jeg for f.eks

Spille inn gitar, sette inn trommer osv synth og i det hele tatt mixe ting?

Takk! Du vil måtte trenge eit lydkort (Eg brukar Line6 Toneport UX1), eit software program (Eg brukar Sequel) og mest sannsynleg eit midi-keyboard (Eg brukar M-Audio KeyRig49). Sistenemnte er ikkje alltid nødvendig. Eg er relativt ferskt i dette med heimestudio og eg er sikker på at det finst massevis av folk som har betre peiling på dette enn meg. Eg synst Sequel er rimelig og bra for nybegynnarar. Det er enkelt å bruke og er lett å komme inn i. Eg trur det luraste du kan gjere om du er heilt grønn på dette, er å gå til nærmaste store gitarbutikken som har litt peiling med dette og spørre i vei! Det finst også mange guidar o.l. ute på nettet - for ikkje å nemne den fantastiske Studio/Musikkproduksjonstråden vår on this very forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Går du på Trøndertun?

Ser ut til at det blir metallfest på Hollum samfunnshus (på toppen ovenfor Trøndertun) den 8.november.

Vi og ett band til skal spille.

Velkommen!

Det stemmer! Kanskje eg skal ta turen opp ;) Kva slags arrangerment er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.