Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fatal Impact releasekonsert!


Aphelion

Anbefalte innlegg

Istemmer her. Har akkurat kommet hjem. Det var varmt, presist, utrooolig tight, i det hele att- helt rått! Vokalisten må nevnes også, han hever dere et par hakk, selv om det ikke betyr at det var mye å utsette på resten.

Jeg synes det er helt utrolig- dere spiller som veteraner, med mange års erfaring. Det står det skikkelig respekt av. Det er trolig et resultat av knallhard jobbing, kombinert med en dose talent. All ære for konserten, den var faktisk langt bedre enn det jeg hadde forventet.

Har hørt på plata på hjemveien fra Gjøvik i dag. Den låter bra i bil, også, men det var litt vanskelig å se noe i speilene på bilen pga vibrasjonene. ;)

Takk for plekter, da venter jeg bare på å se deg på spillejobb i Hardcode band- tskjorte! :)

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herlig show aph!, dere spilte jaggu tight som faan !

Han trommisen er ikke fresk ! driit god !

Knall kveld !

Jeg har egentlig ikke så mye å gjøre på det forumet her, men etter å ha ledd høyt av dette innlegget, måtte jeg bare registrere meg for å si tusen takk! :lol:

Det var en super kveld. Takk til alle som møtte opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke så mye å gjøre på det forumet her, men etter å ha ledd høyt av dette innlegget, måtte jeg bare registrere meg for å si tusen takk! :lol:

Det var en super kveld. Takk til alle som møtte opp!

Hallo Odd Arve! Dæssa trommegreien er nokk ittno for deg :lol:

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.