Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jackson "Demmelition" gitar


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Hm, det der ser no veldig ut som en vanleg King V, eller? Ka e forskjellen på en Demmelition King V og en vanleg King V?

Se på formen da. Er jo noen ekstra «hakk». Signaturmodeller har jo også mange detaljer man ikke nødvendigvis ser, f.eks. kan det være en spesiell halsfasong... Hvilke muligheter, som Benny sa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det der ser no veldig ut som en vanleg King V, eller? Ka e forskjellen på en Demmelition King V og en vanleg King V?

Den har annerledes form, EMG pickups i stedet for Seymour Duncan, også er den billigere. Sannsynligvis fordi den ikke er laget i USA, men et sted i Asia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så bilder av den, gikk jeg rett inn på ranguitars.com og skikket. Syns den lignet mye på denne:

d06.jpg

Bare at Jackson så tøffere ut.

Ser MYE bedre ut dette, enn de der Laiho modellene ;)

det der er en kopi av Bernie Rico Jr. Vixen.

synes demmelen er mer en blanding av Razorback og King V.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på formen da. Er jo noen ekstra «hakk». Signaturmodeller har jo også mange detaljer man ikke nødvendigvis ser, f.eks. kan det være en spesiell halsfasong... Hvilke muligheter, som Benny sa :P

Hm jeg er nesten helt sikker på at jeg har sett en V tidligere som hadde lignende hakk, men motsatt vei, på en måte. Omtrent som den fra Ran postet tidligere i denne tråden, bare mye mer subtilt. Jeg trodde det var det som var King V :ninja: Nå må jeg google litt altså!

Edit: aha, jeg tenkte på King Kelly:

KingKelly25thAnnBLKJ6957combo.jpg

proto_k_full_j6875.jpg

proto_k_bodyr_j6875.jpg

Herregud den er er rå da :ninja:

Endret av HvitRavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.