Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jimi Hendrix Fender Stratocaster


Yeah-Sweet

Anbefalte innlegg

Synes Hendrix får litt for mye oppmerksomhet for hvordan han hadde gitaren.

Han var jo ein av dei første som begynte med det (ein før han var Johnny Jenkins som også var ein inspirasjons skilde for Jimi Hendrix) og i tilegg så lagte han vanvittig god musikk (vist du leiter igjennom det mannen har gjort (bootlegs, plater, dvd'er) så finner du nesten ikkje ein dårleg ting), så det er ikkje rart han fekk oppmerksomheit for det.

Endret av Toften
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN har hørt en historie om at gitaren hans ble stjålet rett før en konsert, og han da lånte en annen gitar(med strengene satt opp som på en høyrehendt-gitar) og spilte hele konserten slik. Om den stemmer vet jeg ikke. Husker ikke hvor jeg har lest det.

Jimi Hendrix does not sleep. He waits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillern! Der røyk en myte. Jeg ble nesten like skuffet nå som da noen fortalte meg at Bambi i Walt Disney filmen var gutt. :D

Tror du egentlig tenker på at Lassie var gutt.

Bambi er en tegnefilm og jeg tviler sterkt på at Disney tegnet på kjønnsorganer på figurene sine. Men det er jo en detalj.

(Har hørt at Dolly egentlig er en mann i drag, men jeg kan ikke bevise det.)

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albert King er vel den mest kjente oppned gitaristen. Han var så gammel at left hand gitarer ikke var noe option. Ellers er det verd å sjekke ut Doyle Bramhall II, han spiller bla med Eric Clapton og Roger Waters. Djevels bra kar og han spiller også oppned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du egentlig tenker på at Lassie var gutt.

Bambi er en tegnefilm og jeg tviler sterkt på at Disney tegnet på kjønnsorganer på figurene sine. Men det er jo en detalj.

(Har hørt at Dolly egentlig er en mann i drag, men jeg kan ikke bevise det.)

HAR DU IKKE SETT BAMBI 2 ??? :o:o

han blir jo voksen og greier, får svææært gevir :D

bambi <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.