Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Aleine [23.09.08]


Aleine

Anbefalte innlegg

Her er noe av det jeg har av utstyr for øyeblikket. Har kvittet meg med en hel del utstyr den siste tiden, spesielt gitarer, men har fortsatt litt igjenn.

Har fått invilget å bruke et helt rom i huset til musikkrom...hehe

Her er forsterkerene mine, for øyeblikket er det en 6505+ som er den jeg bruker mest.

259476.jpeg

Her er den første "skikkelige" gitaren min. Har ikke hjerte til å kvitte meg med den. Epiphone Beast X, tror den er litt sjelden.

259477.jpeg

Her er dei tre instrumentene som jeg bruker i studio sammenheng. LTD EC-1000, Les Paul Classic og Ibanez CTB-5.

Flightcase full av mikrofoner, pedaler, kabler osv...og flere årganger Scream Magazine i kasetter på pulten...hehe

259478.jpeg

Så var det studio pcen med KRK monitorer, AKG headset, M-audio midi klaviatur og mixer osv...

259479.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den JCM 900 en som godeste Euroboy har hatt før?? Mener jeg så den til salgs på finn.no for en stund siden..

Det er nok det ja. Kjøpte den av en kar her på forumet. Låter som ei kule, ble utlånt til en jam session i helgen. Lydmannen der ble mektig imponert over den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.