Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Audun's ting og tang


Audun

Anbefalte innlegg

Veldig pene gitarer Audun!! Liker spesielt godt grecobirden og LP specialen. Hollowbody sier du? Duesenberg Carl Carlton? ;)

Har sett den ja. Utvilsomt en tøff gitar, men likevel ikke helt det jeg har tenkt meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en råsjans og tipper Gibson es335 av no slag? :)

Trenger ikke absolutt være Gibson, men tipset er nok ikke helt dumt. ;) Jeg har faktisk også sniffet litt på ES 339. Den får man jo relativt billig ny for tida. Sendte også forespørsel på en Yamaha SA 700, men den var dessverre (eller heldigvis?) solgt, så da blir det vel til at jeg sitter på gjerdet en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vel egentlig at du sikler mer på f.eks. Gunnarpåmos utstyrspark, men jeg takker likevel! :)

Gunnar har for mye. Jeg hadde brukt mer tid på å velge utstyr å spille på enn jeg hadde brukt på å faktisk spille. Selv om han har enkelte gullkorn jeg kunne tenkt meg så er det du som i mine øyne har den helhetlig beste utstyrsparken slik jeg ser det. Godt mulig ingen andre ser det sånn da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Ser specialen har standard tailpiece, hvordan er den å spille med intonasjonsmessig?

Blir det ikke litt mye småsure toner, eller har den en slik kompensert tp uten at jeg klarer å se det på bildene?

Må si den har en slik less is more kul ting greie over seg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser specialen har standard tailpiece, hvordan er den å spille med intonasjonsmessig?

Blir det ikke litt mye småsure toner, eller har den en slik kompensert tp uten at jeg klarer å se det på bildene?

Må si den har en slik less is more kul ting greie over seg... :)

Den er ikke kompensert, nei, og intonasjonen er ikke noe problem. I hvert fall ikke i mine ører. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.