Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ME-50 Guitar Multiple Effects


Anders

Anbefalte innlegg

Lånte en ME-5 en gang i tida. Den var analog. Tror ME-50 er det også. Mye bedre enn den digitale dritten i hvert fall!!

Den gangen jeg lånte ME-5en syntes jeg den var dritbra, men det er mange år siden, så jeg kan ikke uttale meg. Uansett skal jeg love deg at en ME-50 (så sant den er analog, noe jeg tror den er) låter mye bedre enn f.eks GT-3/5/6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den koster 3000 kr...

The ME-50 Guitar Multiple Effects is a floor-based multi-effects processor built with the ruggedness and simplicity of a stompbox. Designed to work with your amplifier, the ME-50 focuses on killer multi-effects (like COSM® overdrive and distortion) rather than amp modeling. And dialing in your tone is easy, thanks to dedicated knobs for each effect section, three footswitches and a built-in expression pedal. So if you want great-sounding effects without all the menu surfing, the ME-50 is everything you need.

Det er også en memory funksjon, tuner, noisgate, compressor.

Whoooi :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare tilføye at også GT-5 har en sånn COSM preamp dings. Den låter ikke mye bra.. Hvis det er den samme COSM dingsen som i GT-5 bør du ikke basere deg på å bruke den. Som det står i boss sin reklame, bør du la forsterkeren din gjøre mesteparten av jobben. Du bør ikke forvente å få noe bra distortion ut av den. Det klarte i hvert fall ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke noe pre amp tull, det er bare rene distortion sånn som i

den twin pedalen dems. ...

Jeg blir fortvila :shock: :( :cry: hva skal jeg kjøpe??

"Designed to work with your amplifier" det betyr vel ikke at du skal la

forsterkeren gjøre jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke isen hadde vært digital, om den hadde blitt laget nei.

Tilbake til topic, jeg synes ikke det er noe galt med digitalt så lenge lyden er den riktige. Men, det er mange som fortsatt sverger til platespiller fordi de mener lyden blir for død på cder, og at samplingsfrekvensen er for lav. Du får vel egentlig bare finne ut for deg selv hvor gal du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.