Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ny amp


whiplash

Anbefalte innlegg

har ikke tenkt å spille inn noe. tenkte bare at balagnsert singnal var best, nei kommer ikke til å mikke opp, vil ikke ha bakkgrunnsstøy. kjører på jack nå det funker, men støyer noe utrolig.

Unnskyld at jeg spør, men i hvilke sammenhenger er det du trenger dette? Hvis du får bakgrunnsstøy ved oppmikking i en livesituasjon, har du brukt en ufattelig dårlig mikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hele poenget med å ha en forsterker faller bort om du skal bruke line out, det er en nødløsning.

Å bruke forsterker og line out live eller i studio, mot å bare bruke pedal/multieffekt er som å dra på bilferie med en bil man må dytte, mot å gjøre på sykkel eller til fots.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har et budsjett på 4000 kr, og absolutt ikke vil mikke opp forsterker, anbefaler jeg deg en Peavey Classic 30 eller ValveKing og en fin pedal.

Du bruker forsterker på øving, og pedal rett inn i PA live. Kan godt kjøpe en billigere forsterker.

De jeg nevnte er vel det beste man får til den prisen, men da har man lite igjen til pedal (om man ikke kjøper brukt da).

Det finnes forresten rørforsterkere med balansert XLR-utgang også, min Marshall TSL har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.