Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Guitar Of Destiny!


William S.S.

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt hvit Explorer, uten plekterplate, og med EMG pickups er bare så sinsykt digg.. Hvor mye ligger den på i pris? Den ESP`n? Så noen på et annet forum hadde bestilt en via Ran guitars, kosta han rundt 10,000 ,- mener jeg.

Skjønner ikke hva dere alle ser i Explorer'n, den er bare upraktisk, hvis det er fordi den låter som en drøm burde jeg ha prøvd, men er det bare fordi den SER kul ut noe ihvertfall jeg syns den ikke gjør, sååå...

Nå skal ikke jeg som mekka tråden begynne å slenge dritt til folk som faktisk har tatt seg bryet å posta på den tråden her, men den gitaren der er absolutt ikke min favoritt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva dere alle ser i Explorer'n, den er bare upraktisk, hvis det er fordi den låter som en drøm burde jeg ha prøvd, men er det bare fordi den SER kul ut noe ihvertfall jeg syns den ikke gjør, sååå...

Nå skal ikke jeg som mekka tråden begynne å slenge dritt til folk som faktisk har tatt seg bryet å posta på den tråden her, men den gitaren der er absolutt ikke min favoritt....

Einaste som er upraktisk med explorer er at ein ikkje kan setja den opp mot ampen, noko som faktisk sparar ein for mange knekte halsar. Ergonomisk sett er det den klart beste gitaren eg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iDrug: Du kan velge deg hvilken som helst gitar, og du velger en slitt stratocaster? :P hehe, veit det er mange som like både slitte gitarer og stratocastere.. :P Ikke helt min greie akuratt det.

Ikke hvordan som helst Stratocaster. En Stratocaster, i Surf Green :wub:

Endret av iDrug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.