Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

To nye sanger!


Heidi

Anbefalte innlegg

Har endelig blitt ferdig med mix og mastring av to nye sanger. Nå er de ikke helt nye, da Denim Goddess var den første sangen vi noen sinne skreiv(1 år og noen måneder siden) og Run Bono, Run er et halvt år gammal.

Fikk ikke lasta de opp på urørt, men myspacen funker ihvertfall.

Klikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Run Bono Run:

God miks! Veldig laidback og ambient og iskald. Veldig bra timing, så her har dere gjort en god jobb i studio. Musikalsk ganske kult også. Gitarspillet er enkelt men gjennomført på en veldig skikkelig måte. Bassisten vet også hva han (hun?) driver med. Vokalisten er flink, og passer supert inn i miksen. Slutten er artig, men jeg får litt jenteangst :ninja:

Denim Godess:

Ikke så mye å tilføye ifht. Run Bono Run, veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Run Bono Run:

God miks! Veldig laidback og ambient og iskald. Veldig bra timing, så her har dere gjort en god jobb i studio. Musikalsk ganske kult også. Gitarspillet er enkelt men gjennomført på en veldig skikkelig måte. Bassisten vet også hva han (hun?) driver med. Vokalisten er flink, og passer supert inn i miksen. Slutten er artig, men jeg får litt jenteangst :ninja:

Denim Godess:

Ikke så mye å tilføye ifht. Run Bono Run, veldig bra!

Takker så meget, vokalisten er meg :). Bassisten er en 'han' altså. Nå ligger de på Urørt også.

Jenteangst altså? Er ganske mange spor på koringa, det er meg, trommisen og leadgitaristen.

Ingen kommentarer på rytmeeggspillinga? :P:lol:

Klart jeg må det Duckling! :)

Endret av Heidi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskverdig koring på Run Bono.

Deilig musikk, låtene på myspacen deres. Kul sjanger dere har kommi innpå. Synes forøvrig vokalen din kler musikken veldig bra.

Gleder meg til å høre mer fra dere etter kvart! :)

Endret av Gersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.