Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Solo


2mmy

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lær deg bluesskalaen og dur/moll-skalaen. Spill litt opp og ned på dette og prøv å bende på ulike plasser. på den måten kommer du før eller siden fram til kule licks. Du kan også lære licks fra tablaturer, men personlig synes jeg det er lettere å spille licksene med den energien som kreves, når jeg lager dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du lære deg noen kjappe soloer så kan du jo altids laste ned "The Amazing Slow downer"

Reduserer hastigheten med inntil 400% uten å forandre pitch !

Det er cheating!!! Tull og tøys... da er det bedre å få hjelp av noen....

;)

Nåda.Man må som kjent lære seg å krype før man gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du lære deg noen kjappe soloer så kan du jo altids laste ned "The Amazing Slow downer"

Reduserer hastigheten med inntil 400% uten å forandre pitch !

Det er cheating!!! Tull og tøys... da er det bedre å få hjelp av noen....

;)

Nåda.Man må som kjent lære seg å krype før man gå.

Jeg mener det da er lurere å finne ut av noen enklere og litt langsommere soloer i starten da...

Hør litt på Bryan Adams f eks... Tror soloene på noen av sangene der var noen av de første jeg satt og forska på... Greit sted å begynne...

En annen grei måte å øve på er så sitte å forske på kjente melodier. Sanger du har hørt tusen ganger. På den måten trener du gehør, og du husker litt etter hvert hvor tonene ligger i forhold til hverandre på gitarhalsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.