Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Verdens kjappeste?


Sorg

Anbefalte innlegg

Malmsteen spiller jo heftig bra, det gjør ikke Della Vega. Gitarrunking mener jeg er når ditt eneste mål er å spille fortest mulig, og alt annet er uvesentlig.

Så du deler altså ikke Vampyros entusiasme? Klart du har rett i det du sier, men greier du å overbevise andre her på forumet?

Ok, da setter du "runking" og "shredding" i to forskjellige båser regner jeg med, for du kan ikke nekte for at Yngwie er en shredder for alt han er verdt.

Jeg klassifiserer shredding og runking som mer eller mindre det samme, derfor jeg spurte;)

(har du forresten sett yngwie på svensk barnetv med gitar, marshall stack og shredde humøret på topp? eller når han spiller little wing med Vai og Satch? ganske hillarious)

Jeg har egentlig ikke forsket så mye på denne saken med Mr. Vega, og har ikke tenkt til å bruke mye tid på å sette meg inn i det heller.

Syns fortsatt 320bpm er ganske imponerende, til tross for at dette er gitar som en sport, og ikke som en musikalsk instrument. jeg syns han skal ha props for det han gjør.

edit: To av de videoene du postet fungerte ikke for meg, og den siste med han som harver med en klokke i bakgrunnen er jo helt patetisk, og har mye mindre med gitarspilling å gjøre enn della vega.

Endret av Sereth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, da setter du "runking" og "shredding" i to forskjellige båser regner jeg med, for du kan ikke nekte for at Yngwie er en shredder for alt han er verdt.

Jeg klassifiserer shredding og runking som mer eller mindre det samme, derfor jeg spurte;)

(har du forresten sett yngwie på svensk barnetv med gitar, marshall stack og shredde humøret på topp? eller når han spiller little wing med Vai og Satch? ganske hillarious)

Jeg skiller mellom disse, ja, fordi jeg selv spiller mye som man kan kalle shredding, og for meg er det en geniun uttrykksform på linje med alt annet av gitarspill.

Og ja, Malmsteen på Barne-TV er jo bare helt konge. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.