Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Verdens kjappeste?


Sorg

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp han er kjapp med plekteret, men ikke så nøye med hvilke toner han har valgt seg ut for å spille.

For den kresne lytter, er det et stykke unna originalen, selv i 170bpm.

Men det er bedre med en liten og slapp enn en stor og kjapp (eller hvordan det nå var :lol: )

Jeg synes faktisk dette er mer imponerende (slightly off-topic):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange sekunder han hadde brukt på å drite i buksa hvis han ble plassert i et band... :lol:

Han spiller faktisk i ett Powermetall band. Som har gitt ut noen CD´er. En av de var tilogmed kåret blandt de 30 viktiskte PM albumene ;)

Det er falskt, lyden er overdubbet og samsvarer ikke med hva som faktisk ble spilt den dagen.

Vil du vite hvem den raskeste gitaristen er, sjekk ut Willie Jordans liste som ble publisert i et av de siste numrene av Guitar World.

Og jeg tror faktisk han er den raskeste. Han har iallefall en Guinness World Record. Og da er det ikke overdubbet. Det kan være lagg i lyden. Det kan være redigeringsfeil eller mange andre årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har øvd mye teknikk i det siste, men nå er det nesten så jeg gir meg i frykt for å bli som han der =p Nei jeg har bedre ting å gjøre enn å øve på ting jeg aldri i livet får brukt i en musikalsk sammenheng. Det er på en måte en grense på hvor fort du "trenger" å spille, før det bare blir unødvendig. Og han der har passert grensa for leeeeenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tror faktisk han er den raskeste. Han har iallefall en Guinness World Record. Og da er det ikke overdubbet. Det kan være lagg i lyden. Det kan være redigeringsfeil eller mange andre årsaker.

Nei, det er bare tull. Willie Jordan har sjekket videoen og bevist at det er snakk om overdubbing. Dessuten ble dette også filmet av en i publikum, og da hører man hvordan det egentlig låt:

Shawn Lane er en rask gitarist. Tiago Della Vega er en slørvete løgnhals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har øvd mye teknikk i det siste, men nå er det nesten så jeg gir meg i frykt for å bli som han der =p Nei jeg har bedre ting å gjøre enn å øve på ting jeg aldri i livet får brukt i en musikalsk sammenheng. Det er på en måte en grense på hvor fort du "trenger" å spille, før det bare blir unødvendig. Og han der har passert grensa for leeeeenge siden.

Tenk heller på at du kan bli som han i avataren din. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk heller på at du kan bli som han i avataren din. ;)

Er det jeg håper på. Tror aldri jeg kommer til å spille fortere enn Gilbert, men vil ikke det heller. Han spiller aldri så fort at du ikke hører hver eneste tone liksom, og det er slik jeg liker det ;) (de fleste av de gamle racer x soloene er litt for "pure shred" for min del, men de nyere greiene er prima) Liker å blande litt melodisk og shredding. (på kjappe låter seff. Shredder ikke over en slow blues =p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er bare tull. Willie Jordan har sjekket videoen og bevist at det er snakk om overdubbing. Dessuten ble dette også filmet av en i publikum, og da hører man hvordan det egentlig låt:

Jepp, med lydkvaliteten man får ved å filme med mobil bør de fleste slike opptak være 110% pålitelige :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.