Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PRS Paul Allender


GuitarFreak

Anbefalte innlegg

noen som har prøvd en sånn? jeg synes den er veldig fin. er den noe bra?

ser at det er en metal gitar, jeg spiller veldig lite metal, hvordan er det å bruke den på andre musikksjangere? og ja, jeg vet det er en SE så den er ikke på linje med andre og dyrere PRS-gitarer

grunnen til at jeg har sett på den er fordi jeg vil ha en 6-strengs gitar uten Floyd, og den her var veldig pen å se på og jeg liker veldig godt det faktum at det er en PRS.

(og til alle dere som kommer og "kjøp en Gibson Les Paul, de er mye bedre".. nei, jeg synes ikke de er bedre, jeg kan ikke fordra Les Paul. de har for små bånd. greit, de har fin lyd, men jeg liker ikke båndene)

så dette blir da en topic om PRS Paul Allender, ikke alle andre gitarer som evt. er bedre/dårligere

så alle som vet noe som helst om denne, info :D

jeg har ikke mulighet til å reise og teste en siden jeg bor veldig langt unna en delvis respektabel musikkbutikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE serien til PRS er veldig bra "value for money" som det heter på godt Norsk.

Ville ikke gått for Allender modellen av de, men ettersom du liker utseendet så regner

jeg med at de andre SE`ene ikke er interessante.

Når man kjøper såpass rimelige gitarer har jeg en erfaring med at det lønner seg å kjøpe

modeller som ikke er for påkosta utseendemessig.

Da betaler du mer for en bra gitar enn ekstra utspjåking hvis du skjønner..

Allendermodellen har vel Birds (bats..?)og greier i motsettning til de andre mer barebones/nedstrippa SE

modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.