Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musicman jp6


bantex28

Anbefalte innlegg

Hei:D

Noen som har noen erfaringer med Musicman jp6?? jeg prøvde en i på musikkbørsen i sandefjord i dag, men jeg syns ikke den levde helt opp til forventningene, og da mener jeg hvordan den er å spille på. Ikke hvordan den låter. For den låter fantastisk:D

Det kan jo være fordi den er helt ny og lite brukt?

Kom gjerne med svar dere som har prøvd både den nye(bfr) og den gamle(jp6) om hva som er forskjellene på de og hvem dere syns er best.

På forhånd takk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til typisk metal-musikk er nok JP6 BRF noe av det bedre. Jeg hadde en Ibanez J-custom (disse modellene lages kun av de mest erfarene og beste gitarmakerene på fabrikken, og det er lagt ekstra mye arbeid i detaljene), som var en meget god gitar. Denne hadde en kraftigere hals også, som passer meg bedre. J-custom gitarene ligger vel på rundt 22-26000 veiledende vil jeg tippe. JP BRF er nok noe vassere, men det er prisen og. :)

Endret av Rock'n'Rolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musicman John Petrucci ble testet i denne månedens nummer av Tunes(sound1.com), fikk topp kritikk!

Vurderte samme gitar selv en periode.

Tunes er jo "reklame" bladet til Sound1 og de pusher jo MM ganske hardt så...

Synes JP gitarene er overpriset her, men hvis du får en billig fra USA kan du jo gjøre en

bra deal.

Har forresten sett et par stk på div forum som har solgt unne MM JP gitarene sine etter å ha

testet Suhr Modern.

Har du testet de? Virker som de appelerer til de som liker JP gitarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunes er jo "reklame" bladet til Sound1 og de pusher jo MM ganske hardt så...

Synes JP gitarene er overpriset her, men hvis du får en billig fra USA kan du jo gjøre en

bra deal.

Har forresten sett et par stk på div forum som har solgt unne MM JP gitarene sine etter å ha

testet Suhr Modern.

Har du testet de? Virker som de appelerer til de som liker JP gitarene.

Det er ikke akkurat noe nytt at Musicman får god kritikk generelt sett, så at det er 100% reklame er nok ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat noe nytt at Musicman får god kritikk generelt sett, så at det er 100% reklame er nok ikke sant.

Aldri sagt at det er 100% reklame.

Mener bare at man bør ta "anmeldelsene" i sånne blader med ei klype salt.

Er enig i at MM lager meget bra gitarer, tett oppunder Suhr, Anderson, Tyler og gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.