Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Snasne gitarbilder - store nok til å bruke som skrivebordsbakgrunn


Greener

Anbefalte innlegg

Jeg har gitarbilder som bakgrunn på skrivebordet på wks maskinen min og bruker et lite program som skifter bildet hver morgen (wallpaper master http://www.jamesgart.com/wallpaperchanger/ ). Men jeg kunne tenke meg flere bilder av snasne gitarer. Og det er sikkert andre som også liker å våkne opp til en ny gitar hver morgen :)

Kriterier :

-Høy oppløsning - helst 1024 piksler (bredde) Men trenger ikke å være skalerte, da jeg eller andre kan gjøre dette selv.

-Fine bilder (selvforklarende ?)

-Om det er egne bilder eller bilder fra andre site'r/brukere spiller selvsagt ingen rolle.

Her er noen jeg liker : (klikk på bildet for å vise det i full størrelse)

th_57_strat_1280x960.jpg

th_56gibsonlespaulgt.jpg

th_95b49977.jpg

th_50broadcaster51esquire.jpg

th_6jl3uvc.jpg

Endret av Greener
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en CD med en del bilder vi tok til en artikkel, hadde håpet jeg skulle slippe å legge de over på photobucket, men gjør det med ett bilde for å se hvordan det kommer ut.

Jeg aner ikke noe om piksler og annet om bildet, kun at det var ca 2,5 MB, mens bildr.no hadde begrensing på 1MB ved opplasting.

IMG_0876.jpg

http://i4.photobucket.com/albums/y136/kruneh/IMG_0876.jpg

Endret av kruneh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en CD med en del bilder vi tok til en artikkel, hadde håpet jeg skulle slippe å legge de over på photobucket, men gjør det med ett bilde for å se hvordan det kommer ut.

Jeg aner ikke noe om piksler og annet om bildet, kun at det var ca 2,5 MB, mens bildr.no hadde begrensing på 1MB ved opplasting.

Photobucket har egentlig akkurat samme begrensning (1 mb) men de resizer bildene dine automatisk. Du har et valg i en liten "vipp ned meny" under "upload images & video" der du kan velge : Reduce to : x antall valg

Hvis du her enten velger 1mb filesize eller 1024x768 pixels så får du det beste resultatet med store bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.