Web Analytics
Jump to content

You got the blues aight!

ChrSB
 Share

Recommended Posts

Halla!

Føler at jeg må utforske bluesen/country eller en blandings. Jeg har få licks på lager og spiller egentlig jævlig kjedelig for tiden. Er det noen som vil anbefale sanger, licks til nevnte kategorier overfor!?

Thanks!

Edited by Rednef

Jeg tror du er veldig klar for Gov't Mule. ;)

+1

Sjekk ut andreplata - "Dose"

Og har du ikke et sterkt forhold til The Allman Brothers som er "roten" til alt som er bra i sjangeren er det bare å begynne å dl'e/kjøpe ! Start med førsteplaten eller gå rett på den beste samleplaten - "Stand Back: The Anthology"

Kan også nevne f.eks The Derek Trucks Band (f.eks Songlines) og Sonny Landreth (f.eks The Road We're On)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Ville også spurt om kasse følger med. Kan være du får nei til svar, men at vedkommende legger til en gigbag. Er det den svarte på finn? EC1000T?  Helt ok pris, hverken dyrt eller billig.  Ellers fine gitarer. T står. For Traditional, noe som betyr at den er tykkere enn standard EC1000 modell. Noe tykkere kropp, rundere hals - mer lik Les Paul enn de andre modellene. 
    • Vanlige Martin 0.13-0.56 phosphor bronze på denne nå. Litt mye top-end de to første ukene, men så ble den 'mellow' og fin. For anledning capo på 1-5 streng på 2. bånd for litt "drop d"-stemning i E-dur. Dyr gitar, men fyttigrisen, det er så sinnsykt verdt det. Hver eneste krone (spesielt når man handler brukt... ).
    • Jeg spør alltid om kasse følger med, og er skeptisk til å kjøpe uten kasse å sende i. Om det ikke følger med kasse hadde jeg spurt hva planen for emballering var. Det kan jo fort bli et dyrt problem for kjøper eller selger.
    • Hei! En kasse er uansett en vettug ting å ha. Jeg har gått på to halsbrudd på fine gitarer, fordi gigbag var "greit nok". En kasse er rett og slett en billig og god forsikring mot uhell.  Hvis selger ikke har oppgitt i annonsen at gitaren kommer i kasse så gjør den nok dessverre ikke det, men jeg ville spurt uansett. 
    • Jeg er i ferd med kjøpe en LTD EC-1000 deluxe, og jeg synes prisen er fornuftig, 7k. Men jeg kjenner reservasjon mot å spørre om kasse følger med, i tilfelle den GJØR det, og selgeren skulle se sitt snitt og tjene litt ekstra på salget. Hva kan jeg forvente?? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.