Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Neste steg


Mering90

Anbefalte innlegg

Begynnte å spille gitar i slutten av juli, og synest jeg har hatt en stor fremgang.

Kan nå spille mye forskjellige sanger, men synest selv jeg kunne lært litt mer teoretisk osv...

Spiller for tiden en del, men mangler liksom det lille ekstra :P

Håndterer sanger som; fear of the dark, crimson tide, whiskey in the jar å mye annet forskjellig...

Noen som har noen råd eller noe innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnte å spille gitar i slutten av juli, og synest jeg har hatt en stor fremgang.

Kan nå spille mye forskjellige sanger, men synest selv jeg kunne lært litt mer teoretisk osv...

Spiller for tiden en del, men mangler liksom det lille ekstra :P

Håndterer sanger som; fear of the dark, crimson tide, whiskey in the jar å mye annet forskjellig...

Noen som har noen råd eller noe innspill?

Det eneste som gjør deg til en bedre gitarist, er dessverre øving. Jeg får min del øvde ca 2-4 timer i gjennomsnitt hver dag de første årene jeg spilte. Veit om mange som spilte mye mer enn meg. jeg er ikke noe spessielt dyktig gitarist, så jeg mener det helt klart er en sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke noe om at alle skal lære seg Canon Rock =s

Men du må øve på den musikken du liker å høre på. Det kommer til å virke inn på som inspirasjonskilder når du senere skal lage egenmusikk.

Man kan hente inn masse teknikker og inspirasjon ved å spille covers. Ellers er det også lurt å lære seg de forskjellige skalaene og vite hvor på gripebrettet man skal bruke de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.