Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

VIKTIG! Randall RH50T - Er denne falsk? (se bildene)


Metalbrain

Anbefalte innlegg

Morn. Har fått tilsendt noen bilder av forsterkeren jeg tenker å kjøpe, men det mangler en del logoer og sånt :ninja:

Ifølge bilde 2, så skal det stå RH50T der jeg har satt en rød ring på bilde 1, Randall der jeg har satt en svart ring på bilde 2, og den store Randall-logoen som burde stått på filten, er merket blått. Den er borte.. Skulle forresten stått "channel" vedsidenav "Overdrive" og "Clean" også. Noe det ikke gjør..

Virka bare litt rart, så noen som tror den er falsk? Har bedt om noen bilder av forsterkeren fra baksiden, der burde det jo stå Randall Amplification, Made in USA, blablabla, osv.

Kan jo hende at selgeren har fjerna logoen selv og sånn, men alltids greit å være litt føre var.. Hvertfall siden jeg ikke får prøvd den :ninja:

http://s418.photobucket.com/albums/pp261/A...ent=Randall.jpg

http://www.keilew.net/randall/images/front1.jpg

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bildene er forsterkeren jeg har eid i ett år, og det er en Randall topp som beskrevet. Logoene er skrudd av siden jeg synes det så tøffere ut uten. Kan sende med logoen og skruene. Jeg mener det er lyden, ikke utseende som er avgjørende. Skal du ha en billig og bra rør-topp har du sjansen nå. Ta en avgjørelse, jeg ga en bra pris ved hurtig avgjørelse. Da venter jeg heller på en som setter pris på god lyd."

Skeeptisk :ninja:

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bildene er forsterkeren jeg har eid i ett år, og det er en Randall topp som beskrevet. Logoene er skrudd av siden jeg synes det så tøffere ut uten. Kan sende med logoen og skruene. Jeg mener det er lyden, ikke utseende som er avgjørende. Skal du ha en billig og bra rør-topp har du sjansen nå. Ta en avgjørelse, jeg ga en bra pris ved hurtig avgjørelse. Da venter jeg heller på en som setter pris på god lyd."

Skeeptisk :ninja:

Har ikke peil, men hadde ikke giddet bruke noe tid på en selger som skriver slikt tulliball.

Hva vet han om du setter pris på god lyd?

Du kan jo slå av en tusenlapp eller to som svar på tiltale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.