Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amatørband søker gitarist eventuelt bassist


eplemos

Anbefalte innlegg

Bandet spiller pop, rock, litt eget til tider, jazz (av den enkle sorten) etc. Alder fra 30 til over 40 år ( både kvinner og menn). Har eget øvingslokale og alt av utstyr. Ferdighetsnivået er ikke høyt, men du bør ha noe erfaring, men det er ikke noe absolutt krav. Men du må kjenne til akkorder, hvor tonene på bassen er, og ha en timing man kan leve med. Være sosial og omgjengelig. Vi har ca 3-4 spillejobber i året. og som sagt, vi er amatører og spiller for å ha det gøy. Kanskje nettopp du som går med en drøm i magen om å få spille i band skal søke.

Obs! Vi holder til i Oslo!

Endret av eplemos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei, har dere fått bassist?

Her er kopi av min annonse på div andre fora:

Hei, jeg har nådd meningen med livet (42, for de som har lest Douglas Adams), men jeg trenger ikke rullator til rockefoten for det. Jeg håper det er et band der ute som har bruk for en bassist med stødig rytmikk, men som også kan spille synkopert, etter besifring, noter og tabs.

Jeg liker best streit rock og blues, men takler fint jazz og pop . Liker også heavy, men det kommer litt an på genren.

Hvis det heller er mer interessant med rytmegitar eller munnspill, kan vi fortsatt prate. Jeg spiller det også.

Jeg skal nok klare å kore, men jeg vil ikke promovere meg som solovokalist :-)

Bor i Asker og er mobil inntil visse grenser.

Epost kan sendes til harry.petter@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Bandet spiller pop, rock, litt eget til tider, jazz (av den enkle sorten) etc. Alder fra 30 til over 40 år ( både kvinner og menn). Har eget øvingslokale og alt av utstyr. Ferdighetsnivået er ikke høyt, men du bør ha noe erfaring, men det er ikke noe absolutt krav. Men du må kjenne til akkorder, hvor tonene på bassen er, og ha en timing man kan leve med. Være sosial og omgjengelig. Vi har ca 3-4 spillejobber i året. og som sagt, vi er amatører og spiller for å ha det gøy. Kanskje nettopp du som går med en drøm i magen om å få spille i band skal søke.

Obs! Vi holder til i Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er dere fortsatt på utkikk etter gitarist?

Jeg er en godt voksen gutt med 3 års fartstid på gitar, etter et laaangt opphold (70 tallet). Føler selv jeg har kommet litt på vei med spillinga, men for all del, det er langt igjen. Musikksmak går mest i retning Rock/Countryrock, men er åpen for å prøve det meste.

Hadde vært artig å få prøvespille med dere. Håper vi høres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.