Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forsterker til Metall


turboasmund

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:lol: >.< jau, ok...

und en annen ting.. når jeg har skrudd av volum på gitar, støyer det. Men hvis jeg tar på micen eller kabelen slutter det.. :P Noe som jeg kan f. eks feste på kabelen sånn at det ikke støyer da? :P

Høres ut som jordingsstøy. Prøv å bytt kabel. Hvis ikke det hjelper, ligger det sannsynligvis i gitaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Men ville nok valgt noe annet til Metal likevell. JC ville vært digg som en 2nd amp for meg.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du å prøvd å bruke en annen gitar eller ledning?

Kan være at forsterkeren din har fanget opp en eller annen signal fra radioen eller noe sånt?

Vet at det er folk som plutsellig hører radio i forsterkerene. Kanskje en signal påvirker lyden din på samme måte som når en mobil ringer, så feeder/piper de?

Feeder vell ikke i cleankanalen? :P

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det er ett eller annet som forstyrrer signalet i ampen, eller noe sånt..

Prøv å koble forsterkeren i et annet rom, litt lenger vekke og gjerne i en annen stikkontakt.

Dette er ganske vanlig om du har PA-anlegg med mikrofoner koblet til. Har oplevd at mikrofoner får gitarofrsterkere til å feede, selv om de står flere meter vekke.

Hjelper å snu mikrofonen er par grader. Skal ikke mye til, bare man vet hva som er feilen. ellers kan det være at du står/sitter for nærmt ampen?

Er jo mange som lager feedback med vilje ved å komme nærmere ampen. Feedback er tøft når det er kontrollert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.