Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

EZ drummer


siimen

Anbefalte innlegg

Hm- nei- Blandet sammen med audio- spor.

Unnskyld.

Er så lenge siden jeg la inn min, at jeg husker ikke. Kikk litt på VST- connections, og se om du har rutet riktig der. Dette står veldig tydelig forklart i bruksanvisningen. Evt. kan du jo kikke i forumet til toontrack, eller spørre support hos de?

`

Ja får gjøre det. Fikk litt lyd når jeg la de inn som midi spor i cubase, men da var det bare skikkelig midilyd også.. Ingen trommelyd. I følge youtube videoen skal man jo bare kunne trykke play og høre de, men her er det helt dødt når jeg trykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gå bra å høre ferdiginnspillte "Grooves" uten å dra dei over til et midispor. Det er bare å velge et "Groove" og trykke på playknappen inne i EZdrummer vinduet. Om du får lyd, men ikke trommelyd, når du spiller av midisporet har du kanskje glemt å velge EZdrummer som output på midisporet?

EDIT: Det ligger en bra cubase guide på http://www.hjemmestudio.net/ om det er sistnevnte som er problemet...

Endret av Aleine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gå bra å høre ferdiginnspillte "Grooves" uten å dra dei over til et midispor. Det er bare å velge et "Groove" og trykke på playknappen inne i EZdrummer vinduet. Om du får lyd, men ikke trommelyd, når du spiller av midisporet har du kanskje glemt å velge EZdrummer som output på midisporet?

EDIT: Det ligger en bra cubase guide på http://www.hjemmestudio.net/ om det er sistnevnte som er problemet...

ja jeg veit det skal gå bra men får ingen lyd derfra når jeg prøver å spille av Hvor velger jeg EZdrummer som output på midi da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.