Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Prosjektstudio- timepris?


Anbefalte innlegg

Jeg har fått en forespørsel om å bidra med å ta opp "synge inn en sang" til et utdrikkingslag. Dermed tipper jeg at dette er folk som er fornøyd med kvalitet under "demo-nivå"..

Jeg har riktignok holdt på med å spille inn på hobbynivå i en del år, og mener selv at jeg får til ganske kurante innspillinger. Utstyr som holder mål har jeg også.

Jeg har aldri holdt på med dette for å tjene penger, men her er det altså en dame som sender meg epost og vil betale meg. Lurer på om det er noen andre som har erfaring, og kan si noe om hva jeg kan forlange. Jeg tar ikke på meg jobben hvis det er noe jeg ikke tror jeg kan beherske, lokasjonsmessig eller teknisk.

Jeg er ikke ute etter å tjene store summer på det, men noe må det da være verdt?

Forslag fra folk med erfaring, eller som gjerne vil mene noe?

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg vet om i Stavanger, driver studio, med musikkskole, og han gir muligheten for at folk selv kan komme inn å spille inn 2 sanger til utdrikkingslag for 1500, dette er riktignok ganske bra utstyr da, men bare for å nevne en pris, du kan jo se nærmere på www.pt-studios.com

EDIT: 1500 totalt, ikke timepris

Endret av Haarball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.