Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

orange


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Såg ut som att han hadde en pedal på høyre side av ampen da,

men,

viss de har passe bra clean, så går det vell ann å bruke f.eks en distortion pedal?

men ,, jeg vil helst ha en amp som fungerer greit uten pedal-dill også.

når man skal ha en amp som man synest er spesiel og man vil utnytte og bruke den skikkelig,

Da synest jeg att å tweake lyden altfor mye bare er kjipt.. kunne like godt kjøpt noe helt ræva da.

Skjønner liksom ikke helt tankegangen din? Du synes det er kjipt å tweake lyden på en forsterker som koster under 5000 kroner? Hva koster en TS9 nå om dagen? Du får ikke rørlyd noe særlig billigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg ut som att han hadde en pedal på høyre side av ampen da,

men,

viss de har passe bra clean, så går det vell ann å bruke f.eks en distortion pedal?

men ,, jeg vil helst ha en amp som fungerer greit uten pedal-dill også.

når man skal ha en amp som man synest er spesiel og man vil utnytte og bruke den skikkelig,

Da synest jeg att å tweake lyden altfor mye bare er kjipt.. kunne like godt kjøpt noe helt ræva da.

Det er en eller annen inkarnasjon av Ibanez TS-9, og brukes som boost.

Boost er ikke noe hokus pokus, er rett og slett bare for å forsterke signalet som går inn i preamp, slik at den vrenger mer (er vel det samme som MarkusA sa, men).

Hvis du derimot skal ha en dedikert metalforsterker, er ikke Tiny Terror noen god idé.

Er veldig Marshall, litt som en JCM 800 tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.