Web Analytics
Jump to content

Randall RH150 G3

deathraz0r666
 Share

Recommended Posts

Anbefaler deg først og fremst å prøve den. Mange musikkforretninger har sånne stående så akkurat det skulle ikke være noe problem. Kan tenke meg at den er laget med metal og nybegynnere/vidrekommende(?) som målgruppe.

En god metalforsterker er nødvendigvis ikke en rørforsterker. Dimebag Darrel og Scott Ian (Anthrax) brukte/har brukt transistorforsterkere i en årrekke. Dimebag begynte ikke å bruke rørforsterkere før han fikk deal med Krank.

Grusom amp. Kor mykje pengar har du?

metalhead: Greitt nok at Dimebag brukte transistor, men herregud for ein bedriten gitarlyd... :P

Kunne ikke vært mer enig :P

Trådstarter, sjekk ut Peavey Valveking. Eventuelt toppen, hvis det var det du var ute etter. Er nok mye bedre enn den der, men hva er budsjettet ditt på?

Edited by Metalbrain

Anbefaler deg først og fremst å prøve den. Mange musikkforretninger har sånne stående så akkurat det skulle ikke være noe problem. Kan tenke meg at den er laget med metal og nybegynnere/vidrekommende(?) som målgruppe.

En god metalforsterker er nødvendigvis ikke en rørforsterker. Dimebag Darrel og Scott Ian (Anthrax) brukte/har brukt transistorforsterkere i en årrekke. Dimebag begynte ikke å bruke rørforsterkere før han fikk deal med Krank.

Det står i butikken at den er verdt noe med 9000kr, men den ligger på en tilbud nå, ca. 6000kr. Burde jeg kjøpe den?

6000kr er drøyt for en sånn.. Du kommer veldig langt med 6000kr. Så jeg anbefaler at du kikker på noe annet brukt istedefor.

Virker ikke som Metalhead har prøvd den før. Jeg har. Og den er ikke verdt så mye.

dessuten så kostet den bare 4000kr for ett år siden. husker jeg kikket på den. kickmusic.no

Edited by Troll