Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk!


Curl-Head

Anbefalte innlegg

Som sagt, hører du på samme musikk som du spiller? Eller lager du forskjellig musikk alene og når du er sammen med en gjeng eller bandet?

Personlig gjør jeg det, alene lager jeg for det meste Industrial Metal og med bandet lager jeg Progressive Death Metal.

Må jeg nesten le litt :lol:

Den forskjellen der er vel litt større hos meg enn hos deg tydeligvis, mest på grunn av mine mangler på diverse tekniske ferdgiheter som bla mange metal sjangre krever...menmen!

Eller kanskje jeg spiller mye av det samme som jeg hører på når jeg tenker meg om, fordi jeg har en veldig bred musikksmak, og igjen har jeg et ganske abstrakt spekter som jeg spiller etter når jeg spiller gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spøøøørs.

For meg selv liker jeg å spille litt av hvert, klassisk, rock, blues, melodic metal, black metal eller death.. alt,

men med bandet spiller jeg,, en blanding av 6 forskjellige musikk-smaker (1 til hvert member omtrent).

Ye, det blir litt vansklig, men nå har jeg og trommisen laga en sang da, vet ikke åssn sjanger vi skal putte den i helt,

tror vi mangler en solo på en easy liten clean bridge, og,, på en sang med mye distortion, hva kan da være finere enn å roe ned sangen og ta en clean solo før man ruller videre? x)

Må legge til att Milt Buckner - The beast (fra battlefield bad company menyen) DET er en fet sang det x)

(you guys are supposed to youtube now).. PRØV, jeg sier, PRØV og finn mer chill melodi.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg nesten le litt :lol:

Den forskjellen der er vel litt større hos meg enn hos deg tydeligvis, mest på grunn av mine mangler på diverse tekniske ferdgiheter som bla mange metal sjangre krever...menmen!

Eller kanskje jeg spiller mye av det samme som jeg hører på når jeg tenker meg om, fordi jeg har en veldig bred musikksmak, og igjen har jeg et ganske abstrakt spekter som jeg spiller etter når jeg spiller gitar.

Men så spiller jeg nå også blues i tillegg da.. glemte bare å si det, spiller meget med blues og liknende på musikkskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører hovedsaklig bare på metal/ rock, har prøvd å høre på mye annet også gjennom tidene, men har funnet ut at jeg trenger noen tunge gitarer for i det hele tatt bli intressert. Spiller også stort set bare metal + litt klassisk. Har prøvd meg i pop band, noe jazz osv. for å leke allisidig for mange år siden, men har funnet ut at jeg har det mer moro med metal. Og jeg gidder ikke spille noe jeg ikke synes er moro og er heller ikke avhengig av det.

Er stort sett bare et band jeg hører aktivt på og liker som ikke går innenfor metal/ hardrock kategorien og det er MEW, som jeg synes er jævelig fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.