Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk!


Curl-Head

Anbefalte innlegg

Som sagt, hører du på samme musikk som du spiller? Eller lager du forskjellig musikk alene og når du er sammen med en gjeng eller bandet?

Personlig gjør jeg det, alene lager jeg for det meste Industrial Metal og med bandet lager jeg Progressive Death Metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller mye av det jeg hører på, men har enda ikke spilt hiphop, jazz, electronica, tekno, liste-pop og RnB.

Når jeg lager musikk alene så blir det endten ambient/drone-greier ut av det eller enkle powerpop låter.

Når jeg lager musikk med band så blir ting veldig ofta jam-basert, med mye repeterende riff i post/prog-rock land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller ikke det jeg hører på. Bandet spiller stavangerrock, noe jeg aldri har hørt noe særlig på.. Rart at jeg har det såpass gøy med den musikken. Det er konge. Hører mest på alternativ/elektronisk musikk selv, og vil gjerne spille det også.

Morsomt spørsmål, jeg har tenkt en del på det selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller mye thrash og heavy metal, blues og rock. Men jeg hører VELDIG mye på mer grom metal. Eks DevilDriver, musikk der de bruker 7strengere og stemmer ned til A, C ol.. Har ikke tilgang til 7strenger og jeg gidder aldri stemme ned gitaren mer enn en hel tone + drop C/D.

Så nei.. det er en del musikk som eg hører på men IKKE spiller.

Likevell blir man inspirert av den musikken man ikke spiller også.

Æsj.. Dårlig formulering. Går i surr her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.