Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Manhattan - Guitar Center, noen som har vært der?


Stika7

Anbefalte innlegg

Heya

Har tenkt meg en liten snautur til USA til sommeren, nærmere bestemt Manhattan i NYC.

Fant ut at det var en Guitar Centre butikk der og lurer på om noen har vært der og litt slikt, lurer mest på om utvalget og slikt er greit etc...

Ingen jeg kjenner har vært der så må spørre her istedet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg har handla der flere ganger, bl a fretless-bassen, Melodymakern og Mexico-straten, pluss et par cymbaler og en haug med rekvisita. Jeg har alltid fått kjempeservice der, veldig hyggelige folk. De har ganske stort utvalg, vegger med gitarer, og de har også egen avdeling for dyrere gitarer. Anbefales!

Ellers har du jo de butikkene på 48. street, Sam Ash, Mannys mm. Men fikk bare ræva service på sam ash hvertfall, så kjøpte ikke noe der.

Jeg har også adressen til et par mindre vintage-butikker, hvis det er noe du er int i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i stort sett de fleste gitarsjappene på Manhattan i Juni. De du bør besøke er de på 48th street mellom 6th og 7th avenue. Der ligger det masse instrumentsjapper som legendariske Manny's music blant annet. Ellers så bør du sjekke ut Matt Umanov guitars som jeg ikke helt husker adressen på, men den var koslig. Guitarcenter hadde et gigantisk utvalg.

Gled deg. Du kommer til å elske byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matt Umanov har jeg vært på og. Var rett ved der jeg bodde, når jeg var der i juni. Bra service og koslige folk. Men deprimerende å være der når man ikke hadde mer penger igjen etter alle mulige andre butikker. :P

Endret av OlavF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.