Web Analytics
Jump to content

Manhattan - Guitar Center, noen som har vært der?

Stika7
 Share

Recommended Posts

Heya

Har tenkt meg en liten snautur til USA til sommeren, nærmere bestemt Manhattan i NYC.

Fant ut at det var en Guitar Centre butikk der og lurer på om noen har vært der og litt slikt, lurer mest på om utvalget og slikt er greit etc...

Ingen jeg kjenner har vært der så må spørre her istedet :P

Heisann

Jeg har handla der flere ganger, bl a fretless-bassen, Melodymakern og Mexico-straten, pluss et par cymbaler og en haug med rekvisita. Jeg har alltid fått kjempeservice der, veldig hyggelige folk. De har ganske stort utvalg, vegger med gitarer, og de har også egen avdeling for dyrere gitarer. Anbefales!

Ellers har du jo de butikkene på 48. street, Sam Ash, Mannys mm. Men fikk bare ræva service på sam ash hvertfall, så kjøpte ikke noe der.

Jeg har også adressen til et par mindre vintage-butikker, hvis det er noe du er int i

Jeg var i stort sett de fleste gitarsjappene på Manhattan i Juni. De du bør besøke er de på 48th street mellom 6th og 7th avenue. Der ligger det masse instrumentsjapper som legendariske Manny's music blant annet. Ellers så bør du sjekke ut Matt Umanov guitars som jeg ikke helt husker adressen på, men den var koslig. Guitarcenter hadde et gigantisk utvalg.

Gled deg. Du kommer til å elske byen.

Matt Umanov har jeg vært på og. Var rett ved der jeg bodde, når jeg var der i juni. Bra service og koslige folk. Men deprimerende å være der når man ikke hadde mer penger igjen etter alle mulige andre butikker. :P

Edited by OlavF