Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Thomann - frakt og omkostninger ved kjøp av flere gitarer


Greener

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel det meste ? Jeg lurer altså på om noen vet hva fraktprisen egentlig blir når man bestiller et par gitarer hos Thomann. Jeg ser de oppgir "flat rate 30 Euro" til Norge, men jeg tenker den fraktprisen muligens har noen grenser i forhold til antall kolli og/eller størrelse/vekt.

Anyone ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriften sier vel det meste ? Jeg lurer altså på om noen vet hva fraktprisen egentlig blir når man bestiller et par gitarer hos Thomann. Jeg ser de oppgir "flat rate 30 Euro" til Norge, men jeg tenker den fraktprisen muligens har noen grenser i forhold til antall kolli og/eller størrelse/vekt.

Anyone ?

Nop, to keyboards, 2x12 cab + svært stativ. Flat frakt 30€ + mva Thoman spanderer resten :)

Husk å bruke Tyske priser i €

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :)

Hvorfor tyske priser ? De danske i euro blir jo helt riktige, da danmark også har 25% moms.

Tysk moms (mehrwertsteuer) er vel på rundt 16% så da må man jo regne om prisen..

Jeg undret på hvorfor min ordre bestilt via den britiske siden deeres ble noe mer kostbar enn det jeg så på skjermen.

Ref min kundebehandler hos Thoman er det de Tyske prisene som gjelder for eksport til Norge.

Han presiserte at enkelte land kunne i perioder ha kapanjer som ikke alltid gjalt for hele Europa.

Om jeg brukte de Tyske prisene ville jeg være sikret korrekt pris på bestillingspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer ikke jeg generelt på shopping fra utlandet, men helt spesifikt om en butikk og fraktordningen deres..

Men man kan jo lage en sticky tråd for de store europeiske nettbutikkene kanskje ? Selv om alt stort sett er som med de amerikanske med unntak av moms.

Endret av Greener
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.