Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guthrie Govan spiller Shawn Lane


Anbefalte innlegg

Helt sykt, Govan har transkribert hele "Get You Back" fra andreutgaven av Powers of Ten, en kul gitarinstrumental med en helt avsindig vanskelig gitarsolo på slutten. Hørte igjennom hele greia to ganger i går, gitarspillet var uhyggelig bra, Govan viser nok en gang hvor dyktig han er.

En annen sang som var blitt analysert var "Since I Met You Baby" fra Gary Moores After Hours, med gjestesolo av BB King.

Ellers i bladet finner man den sedvanlige mengde med artikler av høy kvalitet, tonnevis av musikalske finurligheter som kan gjøre ditt gitarspill bedre. Personlig elsker jeg Guitar Techniques fordi de dekker så mye, alle stilarter er inkludert. En måned finner man et klassisk stykke, neste måned er det Britrock som blir dekket, men aldri er et helt nummer dedikert til kun én stilart, det er alltid plenty med variasjon.

Noen flere på GN som kjøper Guitar Techniques?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt, Govan har transkribert hele "Get You Back" fra andreutgaven av Powers of Ten, en kul gitarinstrumental med en helt avsindig vanskelig gitarsolo på slutten. Hørte igjennom hele greia to ganger i går, gitarspillet var uhyggelig bra, Govan viser nok en gang hvor dyktig han er.

En annen sang som var blitt analysert var "Since I Met You Baby" fra Gary Moores After Hours, med gjestesolo av BB King.

Ellers i bladet finner man den sedvanlige mengde med artikler av høy kvalitet, tonnevis av musikalske finurligheter som kan gjøre ditt gitarspill bedre. Personlig elsker jeg Guitar Techniques fordi de dekker så mye, alle stilarter er inkludert. En måned finner man et klassisk stykke, neste måned er det Britrock som blir dekket, men aldri er et helt nummer dedikert til kun én stilart, det er alltid plenty med variasjon.

Noen flere på GN som kjøper Guitar Techniques?

for å spørre.

hvor kjøper du G.Techniques i norge?

noen billige nettsteder du annbefaler?, litt kjedelig å komme whinende til USA hver gang man vil ha noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets understatement :P

Er ikke så mye hvis du bruker alle leksjonene som er der. De andre gitarbladene med bilder av gitarer og bokser koster jo like mye, og der lærer du ikke en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det nyeste når jeg var på togstasjonen i Trondheim sist helg.

Var ganske dyrt, 125 kroner tror jeg.

Koster det samme på Narvesen. Det er verdt pengene, da, spesielt hvis du er en allsidig gitarist. En ting er sangene som blir forklart i sin helhet, det som virkelig er verdifullt er jo alle de forskjellige leksjonene som tar for seg alle mulige musikalske stilarter. Og som leo sa, det er mer enn du får i noen andre gitarblader, med mindre du kjøper disse pga. bilder og artikler, som man forøvrig også finner i GT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Guitarist, Guitarist FTPM, GT og slike blad for en god del år siden. Mye god lærdom, etter noen år blir det mye repetisjon. Det vil ikke si at jeg ikke ville hatt utbytte av nye leksjoner. For all del veldig gode magasiner, men det er bare "så" mye nytt som kommer i gitarens verden. Hva vites i dag som ikke var generell kunnskap for 20 år siden? Har jeg interesse for noe av det? Derfor kjøper jeg ikke blad i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.