Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nybegynner til mer kompliserte saker...


Mogen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har spilt i eit år no og har samla ein gjeng erfarne folk til å bli med i eit band...

Har no ein Morgan Legend serie nybegynner gitar men har tenkt og kjøpe meg ein ny og bedre gitar..

Bare lurer på om noen som vet om bra gitar fra budsjett 3-5000 som skal brukes til rock,hardrock og litt metal...

Har sett lipp på Ibanez RG-320PG (http://www.idmusikk.no/index.php?main_page=product_info&cPath=1_11_104&products_id=3274) men har snakket med noen som seier at ein gitar med laus stol kan bli problemer vist du skal stemme gitaren opp/ned til forkjellige sanger..

Er det noen som kan hjelpe meg med det?

Er denne gitaren verdt pengene?!?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der..

Jeg har selv nettop byttet gitar:-) Gikk fra en Morgan LP clone til en Dean Vendetta 4.0. Og kan bare si, fy flate for en flott

gitar. Perfekt satt opp, og så ufattelig enkel å spille på. Gjennomgående hals, 24 bånd og ikke et sted å sette ned en negativ finger, med tanke på design og utført håndverk. Min er i sort sjatering, men skulle du få kloa i den som er "Tiger eye" sjatering er du heldig. Den er griselekker..

Min er med Floyd, men du får samme gitaren uten.. Du bør virkelig sjekke disse ut før du løper å kjøper deg en gitar som er helt dusinvare.. Du kommer ikke til å bli skuffet.

Mvh Søren

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der..

Jeg har selv nettop byttet gitar:-) Gikk fra en Morgan LP clone til en Dean Vendetta 4.0. Og kan bare si, fy flate for en flott

gitar. Perfekt satt opp, og så ufattelig enkel å spille på. Gjennomgående hals, 24 bånd og ikke et sted å sette ned en negativ finger, med tanke på design og utført håndverk. Min er i sort sjatering, men skulle du få kloa i den som er "Tiger eye" sjatering er du heldig. Den er griselekker..

Min er med Floyd, men du får samme gitaren uten.. Du bør virkelig sjekke disse ut før du løper å kjøper deg en gitar som er helt dusinvare.. Du kommer ikke til å bli skuffet.

Mvh Søren

Hvorfor ikke gå for en fender strat mexico ? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.