Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny akustisk gitar


Freedo

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Personlig ville jeg ikke kjøpt akustiske Ibanez gitarer på nett. Etter hva jeg har hørt og prøvd selv er det ganske så varierende set-up kvalitetet på dem. Mest sannsynlig må du bruke 500-1300,- på sette dem opp ordentlig etter du har kjøpt dem. Dette gjelder selvfølgelig alle gitarer, men jeg tror det gjelder i større grad billigere gitarer. Hvis du kjøper i en fysisk butikk kan du selv prøve dem og sjekke at set-upen er ok. I tillegg vil de fleste butikker gi deg et år med gratis set-up. Dette avhenger selvsagt av ekspertisen i butikken.

Generelt sett ville jeg ikke kjøpt akustiske gitarer på nettet i det hele tatt, hvis du har en fysisk butikk med litt utvalg tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de selger Ibanez AEF-37E på gitarhuset for 3995,-

Er denne bra? Noen som har bedre forslag?

Har en Ibanez AEF-37 selv og er meget fornøyd. Ikke Jumbokasse, noe jeg er meget fornøyd med, og jeg syntes set-upen på gitaren var helt ålreight. 4000 spenn er 1500 mindre enn veil. pris.

ibanez_kropp1.jpg

Hvis jeg skal komme med noe negativt om denne gitaren så er det at highgloss finish er meget highgloss :) og at det er lett å komme borti innstillingshjulene på den innebygde preapmen under spilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt til å kjøpe meg ny gitar nå når lønninga kommer og lurer på om noen har noen anbefalinger.

Rundt 5000kr, ny (ikke brukt)..

Hadde først tenkt meg en elgitar, men fant ut at jeg heller ville ha akustisk. Vet ikke helt hvordan det er med forsterker på akustisk stålstrenger, men så lenge den låter (og er) bra uten forsterker er jeg fornøyd.

Ser de selger Ibanez AEF-37E på gitarhuset for 3995,-

Er denne bra? Noen som har bedre forslag?

Line6´en drømmer nå jeg om da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg skyter inn et spørsmål her så slipper jeg og lage en ny tråd, jeg er også på utkikk etter en akustisk, med pre amp, og cut away, innebygd stemmer er en bonus men ikke et must, er i litt lavere prisklasse enn han da, 3-4 tusen, men jeg er åpen for alt, nytt brukt, fra ebay osv, bare kom med foreslag (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
Har tenkt til å kjøpe meg ny gitar nå når lønninga kommer og lurer på om noen har noen anbefalinger.

Rundt 5000kr, ny (ikke brukt)..

Hadde først tenkt meg en elgitar, men fant ut at jeg heller ville ha akustisk. Vet ikke helt hvordan det er med forsterker på akustisk stålstrenger, men så lenge den låter (og er) bra uten forsterker er jeg fornøyd.

Ser de selger Ibanez AEF-37E på gitarhuset for 3995,-

Er denne bra? Noen som har bedre forslag?

jeg har en ibanez AEL20E

den har en fantastisk lyd og utseende.. har ikke fått prøvd den no særlig på forsterker men folk sier den funker veldig bar der å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.