Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem er ditt idol?


tisi1

Anbefalte innlegg

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stevie Ray Vaughan er til å grine av!  

Håper det er fordi han er/var god? :wink:

god nei..han er BEST! Seriøst en av de stødigste gitaristene i løpet av de siste hundre årene...Og vi kan vel ikke akkurat si at han har dårlig gitartone eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg der. God tone og frasering, og i tillegg har han sæææærpreg. Selv om han er ganske inspirert av hendrix, hører man liksom med en gang at det er SRV.. har vel kanskje litt å gjøre med texas specials'ene også, men fortsatt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IDOLISER INGEN!!! arhhhrrhahrrh!

Ok. Nok fra anarkistenes psykosekrok for denne gangen.

Men buckethead er morsom. Bob Log også. Mike Patton selv om han ikke spiller gitar... Øh. Meg. Hun ene i Furia selv om hun ikke er SÅ flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt det en gang! Er ikke det en moped a ? :o

Hehe, Furia er moped ja, Motorhispania Furia... De bruker vel Yamaha Minarelli AM6 motorer, og går som et uvær med full TP trim, og kanskje man også får Kundo KRD 48 mm til de, går ikke dårlig hvertfall.

Men Furia er et ganske bra band, jeg har hørt noen av låtene deres, og det er ikke verst...

Litt off-topic, men det går vel bra...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en kosnert med Furia en gang og de var helt utrolig sammspilte! Alt satt HELT tight!

Jeg gidder ikke begynne å mase om at åsåflinkedeer!SEEEE!Jentersomspillermusikk! Det syns jeg bare er idiotisk.. Men lofi eller ikke. De er blandt de absolutt mest sammspilte banda jeg har opplevd. I allefall mer presise en mange store norske band i samme sjanger. I tillegg bruker de ikke "opplagte" akkorder, men gjerne litt sånne skjeve akkorder man finner når man legger fingrene på måfå på gripebrettet. Og når det klaffer er det fantastisk tøft og akkurat det klarer Furia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.