Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem er ditt idol?


tisi1

Anbefalte innlegg

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lars Horntveth - lager så sinnsykt geniale melodier og stryker arrangementer .

Chris Cornell - Euphoria Morning , hva kan man si

Magnet - Pen musikk på øverste hylle

Motorpsycho genialt. Noe er deilig og noe er heavy .. alltid vært idolene .. iallefall veldig lenge

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.. idolet mitt er vel klart..

Knut Schreiner :) Han er verdens råeste gitarist..

Lager utrolig fete riff og lyden han får ut av gitaren er herlig ! :)

Øystein Greni er vel også et av idolene mine.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dimebag

Mine helter!  :D

Hehe, jeg har en kamerat som var på turne med Satyricon da de varmet opp for Pantera. Dimebag er prototypen på en texas hillbillie og kan nesten ikke spille :)

hehe.. Hillbilly ja, den kan jeg si meg enig i :wink: Men går nesten ikke an å si at han nesten ikke kan spille.. sinnsvakt go! Metal-Riffmaster+ :D Liker rett og slett det han klarer å tyne ut av en gitar.. Han er nok ikke den beste på planeten akkurat, men som sagt.. Jeg liker hans verk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. her er tidenes idoler:

Jesus (ingen over, ingen ved sida)

Martin Luther King (pasifist, yeah)

Gandhi (ditto)

Karl Marx (ikke like mye som Jesus, men en del gode tanker)

John Lennon (Imagine)

Ivar Aasen (nynorsk)

Buddha (og mye av buddhismen)

Søren Kierkegaard (eksistensialisme etc)

jess...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dimebag

Mine helter!  :D

Hehe, jeg har en kamerat som var på turne med Satyricon da de varmet opp for Pantera. Dimebag er prototypen på en texas hillbillie og kan nesten ikke spille :)

hehe.. Hillbilly ja, den kan jeg si meg enig i :wink: Men går nesten ikke an å si at han nesten ikke kan spille.. sinnsvakt go! Metal-Riffmaster+ :D Liker rett og slett det han klarer å tyne ut av en gitar.. Han er nok ikke den beste på planeten akkurat, men som sagt.. Jeg liker hans verk :)

hehe, skal vi vedde? De dreit han ut hele tiden fordi han ikke kunne spille. Alle de skrikelydene og slikt er det roadien deres som sitter bak høytalerene og styrer :) Puncher inn og ut forskjellige program på effektene, for det er de for drita til å gjøre selv :)

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn rent bortsett fra at de ikke tåler trynet på hverandre, og kjører i hver sin buss? Dvs, vokalisten i den ene og de tre andre i den andre bussen. :) Dimebag driver SINNSVAKT drikkepress, men tåler ingenting selv. Vokalisten er fyllik men faktisk en veldig ok fyr, i motsetning til de tre andre

:)

Sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.