Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny låt fra Leo


leo

Anbefalte innlegg

Veldig bra spilt, synes jeg. For å sette prikken over i'en ville jeg imidlertid forsøkt å variere mer i løpet av de ca 1 min og 20 sec. Noen flere pauser, og kanskje noen korte partier helt atonalt? Jeg vet ikke om du ønsker tilbakemelding, eller om du er enig med meg, men jeg synes det var såpass bra både teknisk og musikalsk at jeg bare måtte ytre meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra spilt, synes jeg. For å sette prikken over i'en ville jeg imidlertid forsøkt å variere mer i løpet av de ca 1 min og 20 sec. Noen flere pauser, og kanskje noen korte partier helt atonalt? Jeg vet ikke om du ønsker tilbakemelding, eller om du er enig med meg, men jeg synes det var såpass bra både teknisk og musikalsk at jeg bare måtte ytre meg :)

Takk for det!

Topp med tilbakemelding! Enig med pausene, men føler ikke helt for atonale ting akkurat her, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger!

'

Hvor finner du så fete backintracks? :P

Det er en hemmelighet ;)

Liker det jeg hører! Både lydmessig og spillemessig! Kjører du kun strat med AXE-FX rett i PC'n eller?

Det stemmer! Bruker 2x12 tweed som kabinett på Axen.

Får lyst til å legge gitarene på gårdsplassen, og kjøre over dem med bilen. Du er meget dyktig! Man kan miste motet av mindre, og jeg er dypt imponert.

Det synes jeg ikke du skal gjøre ;) Bare å stå på og øve så kommer det! Tusen takk for skryt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.