Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

El-gitar + forsterker kjøp


OlavGal

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en ny gitar og en forsterker (forslag?), eller en effektprosessor(?) som du kan koble rett til høytalere. jeg har spilt gitar i 2 år. Jeg har 7500 kr som kan brukes.

Jeg hadde planer om å kjøpe en Hamer - Vector, men trodde det kom til å bli så uvant å spille på en flying v. Også lurer jeg på hva som er billigst av forsterker eller en effektprosessor(når jeg har høytalere fra før)

Håper på svar :)

Endret av OlavGal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en ny gitar og en forsterker (forslag?), eller en effektprosessor(?) som du kan koble rett til høytalere. jeg har spilt gitar i 2 år. Jeg har 7500 kr som kan brukes.

Jeg hadde planer om å kjøpe en Hamer - Vector, men trodde det kom til å bli så uvant å spille på en flying v. Også lurer jeg på hva som er billigst av forsterker eller en effektprosessor(når jeg har høytalere fra før)

Håper på svar :)

Jeg skaffa meg en pod xt live igår og satt forsterkeren på øvingslokalet. fungerer fett til innspilling og videre ut til stereoanlegget. Perfekt til hjemmebruk i blokkleilighet.

Betalte 2000 for min.

Endret av Grohl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller mye maiden, priest, metallica, etc...

Broren min kjøpte en line6 pod, jeg prøvde den litt og syntes den funket kjempe bra.

Og, jeg har stereoanlegg.

Endret av OlavGal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan høyttalere er det du snakker om? Stereoanlegg eller et spesielt kabinett for gitarforsterkere?

Jeg syns at Line6 POD er utmerket til kobling via stereoanlegg.

Hvilken musikk spiller du?

Har bestemt meg for å kjøpe en slik pod, men finnes det en slags pedal, sånn at jeg kan skifte mellom effekter kjappere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.